Hooikoorts -HELP!

Hoi allemaal,

Ik heb de ene jaar wat meer last van hooikoorts dan de andere maar op dit moment is  bijna niet uit te houden.  Ben zo verstopt dat ik heel slecht slaap en mijn ogen jeuken echt  de hele dag!  

Nu heb ik gehoord dat sommige zwangeren veel minder en ander veel meer last hebben van hun allergieën en helaas lijkt ik 1 van de minder gelukkige is deze (maarja, ik heb het er natuurlijk voor over )

Mijn vraag is: aangezien ik de gewone hooikoorts tabletten e.d. niet mag innemen... weet iemand IETS dat ik wel mag?

Ik hoor het graag!
Gr.
Casey

Hoi,

als ik het goed heb is dit onderwerp ook aan de orde op het december-forum, misschien kan je daar eens kijken. Ik heb trouwens dit jaar ook veel meer last van hooikoorts, maar m'n zusje ook en die is echt niet zwanger.

Groetjes,
Margrethe

Hey Casey,

ik heb zelf ook erg last van mijn hooikoorts. mijn neusspray en oogdruppels mocht ik gewoon blijven gebruiken. qua pillen ben ik overgestapt van mizollen naar loratadine in overleg met mijn arts. misschien dat dit voor jou ook wat is...

succes!

groetjes Sammy

Hoi,

Ook bij mij zijn de hooikoortsklachten veeeeeel erger nu ik weer zwanger ben.

Vreselijk en vooral deze dagen. Krijg zelfs jeukoren!

Heb nu tabletten via de huisarts gekregen want de sprays werken bij mij niet.

Succes, even langs de huisarts dan maar.

Groetjes,

Vanessa

Hoi dames

Tijdens mijn zwangerschap had ik helemaal geen last van hooikoorts!!
Maar heb nog wel een tip voor je!!
Ga eens naar de betere drogist/ apotheek en koop een medinose,
wel erg duur trouwens, 80 euro...
Maar succes gegarandeerd!!
Ook verantwoord tijdens de zwangerschap.
Ik kan wel een grote uitleg geven met wat het inhuod,
maar makkelijker is als je zelf even op de site kijkt..
Bij mij werkt het uitstekend!!!
Heb na gebruik van de medinose geen last meer!!!

Groetjes en succes!

www.medinose.nl

schreef eergisteren om 12:25    
word gek van de hooikoorts, en dan vooral mijn jeukende en prikkende ogen........... mag je als zwangere daar iets tegen gebruiken??
reageerde eergisteren om 13:57    
hoi hoi
bedankt voor de reacties. ik heb net de ha gebeld. word er gek van. en er word iets voor me klaargezet bij de apotheek, dat kan ik tussen 4 en 6 ophalen........ dan zal ik het hier neer typen hoe het heet. misschien hebben meer personen er iets aan. IK KRIJG ALLEEN OOGDRUPPELS EN NEUSSPRAY de rest mag niet.
kuzz lau  
de oogdruppels die ik heb gekregen heten : EMADINE
en de neusspray heet: NATRIUM CROMOGLICAAT
de oogdruppels zijn volgens mij wel fijn, sinds ik heb gedruppeld heb ik geen jeuk ogen meer...
verder is het nog even afwachten.
gr lau

ERG LANG VERHAAL HEB EVEN GECOPIEERD EN GEPLAKT VAN HET DECEMBER FORUM!
MAAR HET WERKT ECHT.!!!!!!!!!!!!!!!!
de oogdruppels mogen na overleg met ha ook, maar niet meer dan 2x per dag 1 druppel.!!!!!!!!! en de neusspray mag zonder overleg ha.
gr laura

Hoi allemaal,

Ik heb ook al jarenlang last van hooikoorts. Ik slik ieder jaar weer tabletten maar mag het nu niet meer. Dit jaar is het erger dan normaal, ik weet  niet of het door de zwangerschap komt, hoor. Ik denk eerder  doordat de lente eerder is begonnen en meteen heftig.  Wel gebruik ik nu neusdruppels (Nasonex) en oogdruppels (Natrium-Cromoglicaat). De klachten zijn niet over maar wel verminderd.

Allemaal heel veel sterkte en hopelijk dat het snel weer over gaat.

Grt Jacy (30weken + 3dagen)

in principe mag je alleen de eerste drie maanden geen anthistimine en daarna mag het gewoon, wel in overleg met je huisarts. Ik ben ook overgestapt op loratidine en heb daarnaast neusspray en inhalator. Wel overleggen met je huisarts want lang niet alles mag uit de apotheek. Wat me van andere forums wel opgevallen is is dat er heel wisselend voorgschreven wordt door huisartsen. En het is ook met medicijnen gewoon een super slechte hooikoortstijd.

Terug
Bovenaan