Hooikoorts

A

Anoniem

Guest
Hmmm.
Dacht dat mijn hooikoorts aan het afnemen was, maar ja, eigenlijk heb je het niet zo in de gaten als je goeie medicijnen hebt, he?
En die mogen nu dus niet meer...
Ben maandag gelijk maar gestopt na het zien van de test, en heb het vandaag toch wel zwaar...

Iemand zwanger-proof ideeën? De vorige keer kreeg ik een neusspray van mijn huisarts, maar 't was zonde van de moeite...

Wordt vast nog even een paar weekjes bikkelen...
Hoe leg ik dat nu weer uit op mijn werk????

Sandra.

Hoi Sandra,
ik zit met hetzelfde probleem alleen heb ik ook nog astmatische bronchitis.
heb gisteren een andere inhalator gehad want die vervangende die ik had gehad had geen effect.
ik heb vooral snachts last dat ik geen lucht krijg.
en dan ook nog die hooikoorts.
ik loop de hele dag te niezen en snachts heb ik last van kriebel in mijn keel en jeukende ogen.
denk niet dat ze daar wat voor kunnen geven.
heb normaal medicijnen die ik absoluut niet mag innemen nu.
vind het wel heel moeilijk want word en moe van.
gr lisette

Goedenavond,

Ook ik heb enorme last van hooikoorts en alles wat ermee te maken kan hebben.
Ik heb van de huisarts Tavegil (als ik het goed schrijf) voorgeschreven gekregen. Ze hebben mij verteld dat dit al een vrij oud mddel is, maar tot op heden geen negatieve bijwerkingen heeft. Ik mag dit gewoon tijdens de zw schap gebruiken ipv zyrtec.

Dit middel heb ik ook bij mijn eerste zw schap mogen gebruiken.

Ik hoop dat dit jullie kan helpen. Want de hele dag niezen ed is ook niks!

Groetjes en Succes!
Bertine

Vervelend is dat!! Er zijn wel pillen van Vogel (Pollinosan geloof ik) die mag je volgens mij wel als je zwanger bent.
Bij mij is het elke keer als ik zwanger ben over, helemaal geen last meer van hooikoorts!!! Terwijl ik er normaal echt heel veel last van heb. Heerlijk dit!

Hoi,

Er is nu ook een middeltje dat je een soort zalf in je neus smeert. Dat
is bij de betere reformwinkel te krijgen (homeopatisch). Volgens mijn
arts helpt dat geweldig en is het totaal onschadelijk tijdens je
zwangerschap.

Groetjes,

Vanessa

Pollen van Pardes is een wondermiddel voor mij! Koop je bij de reformzaak. Ik heb het laten checken bij de apotheek en je kunt dit veilig gebruiken. Ook oogdruppels van Simillisan mogen gewoon gebruikt worden. Hier red ik het mee.

Liefs van Ayleen

Sorry dames, een beetje laat, maar bedankt voor jullie reacties.
Ik ben even langs een apotheek geweest en heb toch weer een neusspray, maar het werkt wel gelukkig!

Nogmaals bedankt en zelf sterkte met de polletjes!!!

San.          

Terug
Bovenaan