hooikoorts

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi!

Ik heb de laatste weken veel last van hooikoorts, vooral veel niezen en snuiten. Omdat ik zwanger ben, zijn er geen middeltjes van de apotheek die ik veilig kan gebruiken. Zijn er nog zwangeren die hetzelfde probleem hebben, of heeft iemand misschien nog tips?
Afgelopen nacht heb ik op de logeerkamer geslapen om mijn man toch nog een beetje een nachtrust te gunnen met al dat genies en gesnuit, maar dat schiet ook niet echt op...   :)

groetjes van Iejoor
18w en 5d

hoi hoi,

ik heb daar ook heel veel last van. Voor mijn ogen heb ik ogentroost van weleda. en bij de tuinen heb ik een homeopathische neusspray gekregen. hety helpt wel een beetje maar natuurlijk niet zo goed als demedicijnen die je van de dokter krijgt. succes ermee.
groetjes nancy 36+3 wk

Hoi Hoi,

Ook heb ik erg last van Hooikoorts.
De apotheek heeft wel een recept voor mij gevonden.
Die je gewoon mag gebruiken   als je zwanger bent.
Ook heb ik oogdruppels en een puffer.
 Allemaal die ik mag gebruiken.
Dus even bellen met de huisarts of apotheek

Groetjes Wendie

Hoi Hoi

Ja, vreselijk he, die hooikoorts!!!! Van vogel hebben ze pollinosan tabletten en neusspray, dit mag je ook gebruiken tijdens je zwangerschap. Bij mij was het niet weg, maar wel minder....

Groetjes Kirsten

Hoi meid,

Ik had ook heel erg veel last van hooikoorts. Werd er ook nog eens extra moe van (alsof je niet moe genoeg bent alleen door de zwangerschap)...
heb eindelijk mijn huisarts gebeld en gevraagd om een recept dat veilig is voor zwangeren...
zij heeft Cromoglicaat neusspray en oogdruppels voorgeschreven en dat werkt prima!
Zij heeft uitgelegd dat er ook nog pilletjes zijn maar dat ze het eerst lokaal gaan proberen. Spul is al niet slecht voor je als je zwanger bent maar als het ook nog eens niet door je hele lichaam gaat is dat natuurlijk veel beter...
gewoon even bellen zou ik zeggen. Je moet juist nu proberen het lekker rustig aan te doen en als je s nachts niet kan slapen (laat staan je vriend) dan is dat natuurlijk niet zo best... vooral als er iets tegen te doen is :)

suc6

groetjes
KC

Terug
Bovenaan