Hooikoorts?

A

Anoniem

Guest
Dag dames,
Onze dochter hoest de laatste tijd nogal. Eerst had ze een verkoudheid, met hoest en onstoken oogjes. Die verkoudheid en ontstoken oogjes zijn nu over, maar de hoest blijft. De capsuletjes van de dokter die geweldig goed zouden moeten zijn helpen niet, tenminste... De hoest is wel veranderd, niet meer met slijmpjes. Nou vraag ik me af... Ik heb ook last van hooikoorts en dit begint ook weer wat op te komen, zouden babietjes daar ook last van   kunnen hebben? Wat word er bij jullie aan gedaan? Hier worden al snel van die puffers (inhalator) gegeven volgens de oppasmoeder, maar daar ben ik niet zo voor... Kan het niet met iets anders???
Groetjes, Esther en Froukje.

Hoi,

Volgens mijn huisarts kunnen kindjes tot een jaar of 3 geen hooikoorts hebben, ik heb het net gevraagt (afgelopen vrijdag). Tess is ook al tijden verkouden en kreeg ook het hoestje, onstoken oogjes en snot neus en als we naar buiten gaan wordt het altijd erger, maar volgens hem kan het geen hooikoorts zijn. Dus Tess is gewoon verkouden. Ze heeft nu antibiotica, want haar oortjes en keel zijn ook gezellig mee gaan doen... maar dat is ook niet zo gek als je al zo lang verkouden bent.

Sterkte, Nands, mv Tess (8mnd)

PS. heb zelf ook last van hooikoorts, periode 2 begint eraan te komen, ogen jeuken en keel zit dicht... heerlijk!

Het schijnt heel normaal te zijn   dat kleine kids veel verkouden zijn.
Heeft te maken met afweersysteem enzo.
Het is alleen erg vervelend.

's Avonds een lekker warme douche dat het leeg stoomt en voor het slapen luuf smeren op de borst.

Sterkte met alle snottebellen

Terug
Bovenaan