Hooikoorts

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik ben mama van bram (19-03-2008) Onze bram heeft al heel lang last van verkoudheid, verstopte neus, piepte al heel lang Pufje gehad. Nu komt de arts weer met iets nieuws. Hooikoorts. Daar zat ik zelf al heel lang aan te denken, maar zat meer te wachten op de pollen tijd. Nu bram veel buiten is op de creche komt hij super ziek thuis. (Ziek) want als hij een paar uur thuis is gaat het weer goed.  Meneer  heeft rode ogen en een loop neus. Zijn ogen kan hij niet open houden. Ik vroeg me af of er iemand is die hier ervaring  mee heeft? Zou hij nog meer allergien kunnen hebben? Ik ga binnen kort  nog  bloed prikken bij hem.  

Groet ber  

ik heb geen ervaring met hooikoorts bij kinderen, maar wel bij mezelf en geloof me: dit is echt de tijd voor hooikoorts!!!! Veel niezen, snotterig en jeuk in neus en ogen.
Zou dus best kunnen dat Bram daar last van heeft!

Sterkte voor je knul!

Hier thuis wordt ook al weer flink gesnotterd door manlief en mezelf. Sinds een week is het weer errug heftig met alle pollen vind ik zelf. Dus het is idd echt hooikoortstijd.
Onze kinderen hebben het (nog) niet gelukkig, want het is echt geen lolletje.

Hallo,

Dank jullie voor de reacties. Ik ben met Bram weer naar ha geweest. Die vond het erg raar, hij heeft de 1e afspraak maar voor de zekerheid oogdruppels gegeven,maar zei hij wel hooikoorts op deze leeft gellof ik niet. Het begint vaak rond het 6de jaar.  

Hij heeft me  flink laten schrikken want hij belde terplekke het ziekenhuis. En een afspraak voor de zefde middag.  Hij was erg  bang dat  zij oog druk erg hoog was, dat bleek gelukkig niet zo tezijn. Maar meneer moet wel omder controle blijven  in het ziekenhuis. We hebben weer andere druppels mee gekregen om te proberen.