hooikoorts!!!

Hoi allemaal,

wie heeft er ook zo ontzettend last van hooikoorts??
ik loop echt de hele dag te niezen en te jeuken!!
ik kan alleen weinig medicijnen vinden die je mag gebruiken en die ook helpen, iemand misschien tips???

xx natascha

Zelf heb ik nu druppels van A. Vogel. Ze zeiden bij het reformhuis dat ik die wel mocht innemen. Gebruik deze nu 1,5 week maar het wil nog niet echt helpen.
Ga denk ik toch maar weer eens naar de huisarts of hij geen oogdruppels heeft en een neusspray die ik wel mag hebben. Het is echt vervelend.

Hoi Natascha,

Ik kan ook wel knettergek worden van het niezen, snotteren, brandende ogen, jeukend gehemelte enz.
Ik gebruik nu 2 weken een neusspray en oogdruppels van het eigen merk van de apotheek. De neusspray moet ik 4 keer daags gebruiken, ook al heb ik geen last. Het duurt even ( kan wel 4 weken  duren) voordat het werkt ( doet het dus nog niet echt bij mij). Even doorzetten met sprayen.
Bij de apotheek is trouwens wel een folder te krijgen waarin staat welke medicijnen je tijdens je zwangerschap mag gebruiken.

Groetjes,
Suus

Loratadine. (verkrijgbaar bij de drogist)

In de bijsluiter staat dat je het niet mag tijdens de zwangerschap, maar ik heb het op doktersadvies gekregen. Ik ben superallergisch voor katten, maar heb er wel 2 rondlopen, maar met deze medicijnen heb ik geen centje pijn.
Volgens de bijsluiter helpt het ook heel goed tegen hooikoorts.

Wel even de huisarts bellen, want ook al mag ik het wel van mijn huisarts, de bijsluiter moet je natuurlijk ook niet zomaar negeren.

gr. Petra.

Terug
Bovenaan