hooikoorts

Er hangt weer vanalles in de lucht dus is het weer tijd voor hooikoorts. Ik voel me al niet al te geweldig maar nu met de hooikoorts erbij is het echt een regelrechte ramp. Ik loop de hele dag met een zakdoekje onder mijn neus. Mijn neus jeukt en gaat helemaal kapot van binnen. Verder heb ik kriebels achter in mijn keel en begint mijn keel af en toe te bloeden en mijn ogen jeuken en zijn rood en gezwollen. Hebben jullie ook last van hooikoorts en misschien een gouden tip voor mij? De enige oplossing die ik tot nu toe heb is een homeopatisch middeltje die niet helpt en/of binnen blijven met alle deuren en ramen dicht.  5 minuten luchten kan eigelijk al niet want dan ben ik de rest van de dag ziek. Omdat wij 3 kinderen hebben is dat laatste natuurlijk geen optie.

Petra

Petra wat vervelend!!!!!
Ik heb ook altijd last van hooikoorts, maar dan heel vroeg in het begin van het seizoen, dus ik heb het eigenlijk al gehad. Normaal slik in medicijnen maar dat heb ik dit jaar niet gedaan, omdat ik met de pil was gestopt, maar heb het goed kunnen opvangen met iets van dr. vogel. En de neusspray van prevalin met oogdruppels ging ook goed, Maar als ik jou goed begrijp is dat voor jou misschien geen optie.....
Ben bang dat ik de gouden tip niet heb.... Succes ermee!!!! Hopen voor jou dat het gauw gaat regenen!!

Groetjes!!

Meid! Ik leef (en snotter) helemaal met je mee!! Erg he!! Die irritatie in je neus en keel is vreseeeellijkkkkk.. Ik heb het ook zo erg!! Mocht van de dokter wel de normale prevalin neusspray gebruiken.. Net gehaald, dus we gaan het maar proberen, duurt wel 1 tot 4 wk voordat het werkt!! Sterkte he!!

Hallo,

Ik weet niet waar ik het zoeken moet. De dokter zegt dat er niets is wat ik kan gebruiken. ik heb mij zelfs ziek gemeld van het werk. Voel mij er echt ziek door.

Oh meiden, ik weet precies hoe jullie je voelen!!!
Ik heb nu net een nieuwe nesuspray van mijn ha gekregen. Ben pas 2 dagen bezig, helpt nog niet echt, maar hopelijk slaat het aan!

Sterkte allemaal!

Hey dames,
Ik ben zelf van april2008 forum.
Maar las hier berichtje en aangezien ik zelf ook hooikoorts heb dacht ik reageer even.
Er is zeker wel een medicijn voor hooikoorts maar dat mag niet in combi met zwangerschap.
Ik heb het zelf 2 jaar gebruikt moet 3 jaar.
En dan kan je hooikoorts vrij zijn.
Ik moest vanwege mijn zwangerschap stoppen met de medicijnen.
Maar moet zeggen ben nu bevallen en gebruik het niet meer.
Maar mijn hooikoorts is wel minder.
Kijk eens op: http://www.apotheek.nl  en dan zoeken op Sublivac Best.
Dus niet in combi met de zwangerschap maar misschien handig voor daarna.
Gr Daisy

Hoi allemaal,

Van harte gefeliciteerd.
Ik heb vorige week ontdekt dat ik zwanger ben, heel onverwachts, maar zeker gewenst. We moeten alleen even alle plannen omgooien.

Ik heb zelf ook heel erg hooikoorts, wat ik nu doe maar ook in mijn vorige zwangerschap is vaseline op mijn slijmvliezen in mijn neus en ooghoeken smeren. Het ziet er niet zo charmant uit maar het helpt echt, als je bijvoorbeeld wil slapen etc. Ook tegen een schrale neus.
Wat bij mij ook goed helpt is een homeopatisch middel dat heet simillisan geloof ik en dat zijn oogdruppels. Ik heb zoiets van, al maakt het alleen maar even je ogen schoon hé.
ook heb je polisan neusspray, geloof dat het zo heet weet het niet zeker van dokter vogel ook homeopatisch.
Van de dokter heb ik nu loratadine gekregen, hij zei dat je dat als enige mag gebruiken in je zwangerschap, maar ik vind het wel spannend.
nou meiden sterkte en succes.

groetjes Rachel

Terug
Bovenaan