Hooikoorts!!

Al een paar jaar heb ik inmiddels zo nu en dan wat symptomen van hooikoorts, maar nu ik zwanger ben... Ben op het moment echt even radeloos want mijn linkeroog is helemaal rood en dik (vanuit het niets toen ik jeuk kreeg en even in mijn oog wreef), zo dik dat m'n oog bijna dichtgeknepen wordt. Weet iemand hier iets wat je daartegen kunt doen, gezien de combinatie met het zwanger zijn? Een koud washandje helpt niet meer. Echt kl*te aangezien ik vaak m'n lenzen draag (m'n ogen hebben min -6 als sterkte) maar nu kan ik m'n lens dus niet in. Niet zo'n ramp want vandaag zit ik lekker thuis dus zit gewoon met m'n brilletje op, maar dit zou wel eens een probleempje kunnen worden dus.

Oooooooooo dat meen je niet! Wat een frustratie! Ik ken het wel hoor.. heb ook al jeuk gehad in de ogen, maar niet zo heftig zoals jij het hier beschrijft! Bij mij helpen die druppels van Similasan nr.2 altijd wel goed. Echt een fijne druppel, en op natuurbasis. Je kunt het altijd proberen. Het is nog redelijk rustig bij mij, wel regelmatig niezen.. maar tegen die tijd dat het hier weer de foute kant op gaat.. haal ik weer een flesje Similasan in huis.
Verder zou ik het niet weten, misschien dat iemand anders nog een goeie tip heeft. Ik lees mee!

Sterteeeeeee!
Groetjes mammma

IK heb er ook last van , en heb gewoon oog druppels op water basis bij de drogist vandaan voor droge ogen...Een genot om in je pijnlijke oog te doen...verkoelt meteen.

Bij mij is het nog niet losgebarsten gelukkig, kan die jeuk op mn gehemelte missen alsmkiespijn.

Ben al wel langs de huisarts gegaan voor medicijnen. Zij heeft pilletjes en oogdruppels voorgeschreven die ik tijdens de zwangerschap kan gebruiken. Hoop dat ze een beetje werken..

Sterkte!

wat leuk dat dat onderwerp hier ook speelt ook ik heb weer erg last er van. ik ben toen gestopt met de tabletten die ik nam, want die mocht ik niet meer nemen, toen ik ontdekte dat ik zwanger was. Ik ga van de week langs de huisarts over wat in te nemen hij had toen al gezegd als het erger wordt kom je maar langs dan moeten we even wat uitzoeken wat je wel mag nemen.

sterkte allemaal

Hmm dat wordt morgen dus gewoon even de huisarts bellen denk ik dan... Zit er vooral mee dat ik dus lenzen heb en dat in combinatie met oogdruppels. Zonder lenzen ben ik nergens (zal maar niet over m'n bril beginnen, een nieuwe stond in de planning maar dat is even uitgesteld met een baby op komst). Die jeuk in de gehemelte klinkt hier trouwens ook herkenbaar, trekt vooral lekker naar m'n oren. Lang leve de wattenstaafjes haha! En zo zit je neus weer dicht, en zo loopt het allemaal weer. Snap er allemaal niks meer van ;)

Bedankt voor de tips dames!! En jullie natuurlijk ook sterkte ermee.

Terug
Bovenaan