Hoop dat het raak is.

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi allemaal,

Hier ben ik weer, vanaf mijn werk. Gisteren een berichtje geplaatst dat mijn tepels zo spierwit waren 's morgens, dit is nog steeds zo !!!!!
Gisterenavond zei mijn vriend ineens toen ik mijn BH uitdeed: 'wat zijn je borsten gegroeid' dacht eerst dat hij een grapje maakte omdat hij er nooit zo mee bezig is maar hij zei dat hij het echt meende !!! Hij vertelde dat ik misschien denk dat hij er niet zo mee bezig is dat klopt maar hij houdt mijn lichaam wel in de gaten.
Ik merkte de laatste dagen wel dat mijn BH niet meer zo lekker zat en dat mijn borsten wat in de weg zaten maar ja je wilt niet meteen van alles denken.

Volgens mijn vriend is het raak, laten we het hopen, ga morgen ochtend alvast een test doen, want op babybrabbel.org kan het al vanaf zaterdag terwijl ik dit weekend of maandag mijn NOD heb.

Iedereen succes en ik denk aan jullie.

Ginger: KOP OP he ?!?!?!?!?!?!?!

Liefs Belinda

O meid, ik hoop zo dat het gelukt is!!!!!!!! Dan is voor mij de maand ook weer een beetje goed ;-) !!!!

Iedereen die na een langere tijd zwanger wordt, is voor mij weer een lichtpuntje! Dus......hoop,hoop ,hoop, hoop, hoop .........

Ik wacht vol spanning je test af en duim voor een positief resultaat!!!!

Ik zal morgen aan je denken!

Liefs,

Ginger

P.s. Mijn man heeft vandaag een doorverwijzing gekregen voor een zaadonderzoek, kostte enige moeite, omdat de HA twijfelde om nu al het medische circuit in te gaan. Dit vanwege de enorme psychische druk.... Maar goed, mijn man hield voet bij stuk.....

Hey meid,
Hoe is het met je? Met mij wel goed!
Ben je al weer een beetje bijgekomen over het feit dat je ongi bent geworden? Ook onze tijd komt nog wel hoor dat we elkaar mogen feliciteren en hoop dat dat we samen over kunnen naar een ander forum.

Ik hou je op de hoogte,
Liefs Belinda

ohhhhh ik weet wel zeker dat je zwanger bent hoor, zo is precies wat ik meemaakte met die borsten. Ik had al tegen mijn vriend verteld dat mijn borsten groter waren dan normaal, en hij geloofde niet dat dat zo snel al kon, ik wist toen nog niet eens dat ik zwanger was. En ja hoor ik was inderdaad zwanger.

duim voor je

gr sandra

Terug
Bovenaan