Hoop dat het zo is?

Hoi dames

Ik heb vanochtend 29-4(1 dag voor me nod) getest en hij was negatief..
Nu wil ik hem weg gooien om 15:00 omdat ik aan het opruimen was en hem eigenlijk vanavond aan me vriend wou laten zien maar dacht ag ik gooi hem weg.. Toen zag ik ineens een heel dun licht streepje staan ,, over het andere streepje ,, wat dus eigenlijk een + had moeten worden..!
Het is de test van kruidvat Luxe.. en als het goed is geen indrooglijntje.. als je dat zo noemt haha!
het urine stikje waar de streepjes opkomen is van plastic namelijk.. maar nu twijfel ik echt want had me al voor genomen dat ik niet zwanger ben maar nu heb ik echt mijn twijfels.. of ik verbeeld het me.

Please help me.

Groetjes , Amber.
 
Inderdaad nog een testje er tegen aangooien.
In bijsluiter staat overigens wel dat je na 10min de test niet meer mag aflezen.
Dat het dan niet meer betrouwbaar zou zijn.
 
he meis zo als de andere ook zeggen over 2 dagen weer ff testen. maar meestal na 10 minuten komt er altijd een lichtstreepje testaan dus als je voor die 10 minuten geen streepje hebt gezien is die negatief, maar zo vroeg testen kan altijd negatief zijn aangezien je niet genoeg hcg hormonen hebt, ik zou als ik jou was een claerblue digitaal halen( zijn best duur maar je hebt er 2 voor) je ziet dan geen streepje maar staat echt zwanger/niet zwanger en is heel betrouwbaar.

s6 ermee en sterkte hoop dat het wel raak is, en anders ff bloed laten prikken via je huisarts dt kost niks.

liefs mama van sharon
 
hoi allemaal!

Bedankt voor jullie reactie's.

Ik heb de 30ste op me nod nog een x getest en de test was negatief.
Het is nu 2mei en heb nog steeds niet mijn menstruatie.
Ik had de 29ste en de 30ste wel het gevoel dat ik ongesteld ging worden maar 1mei zondag was het weer weg dat gevoel.

En de 'buikpijn' zit nu(2mei) ook hoger niet onderin me buik maar op de hoogte van me navel aan de zijkant van me buik.

Dit heb ik nog nooit eerder gevoelt.
Het kan natuurlijk ook ontpillen zijn , ben nu ook bang dat , dat aan de gang is.

had ik al verteld dat ik 30 februari mijn laatste pil heb genomen? En ben toen 2april 'ongesteld' geweest. Toen de 20ste had ik 4dagen lang ook een bloeding .. en zou de 30ste eigenlijk me 'officiële' menstruatie krijgen. Normaal als ik ongesteld wordt heb ik nooit last van pijnlijke tepels, misselijkheid , veel plassen , moe en gevoel van lege maag terwijl ik net heb gegeten.

En ik twijfel dus of de 20ste me echt menstruatie is geweest en dat ik van die dag moet rekenen want dan zou 4mei me nieuwe eiersprong zijn.

Zoveel twijfels allemaal!

Gr. Amber
 
Terug
Bovenaan