Hoop dat iemand antwoord heeft!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Ik heb een vraag:

Mijn nod is 19 juli maar was al zo nieuwschierig dat ik net een test heb gedaan en er kwam maar 1 streepje te voorschijn dus niet zwanger.

Wel heb ik last van me onderbuik soms wat steekjes/krampjes en heb het hele weekend last gehad van stemmingswisselingen. Soms voelde ik me ook licht misselijk.

Weet nou niet wat ik hier van moet denken weten jullie misschien iets meer.

groetjes nancy

Succes allemaal met klussen en meiden die al zwanger zijn geniet ervan

Hey Nancy,

Misschien heb je gewoon nog (net) niet genoeg HCG. Dan is het natuurlijk een beetje 'koffiedik'  kijken.

Gewoon de 20e nog een keertje testen. Je weet het maar nooit en IK zal voor je duimen.

Mijn NOD is 25 juli (net schreef ik ergens de 26e, maar het is dus de 25e... scheelt weer een dag HAHA)

Sterkte en ook heel veel succes.

Liefs,

Er

Hoi Nancy.
Het vrouwenlichaam is een raar iets..haha
Ik heb al twee kinderen, en had nauwelijks last van ontpillen, en voortekens toen...
Maar nu we sinds mei voor een derde gaan kom ik allerlei dingen tegen die voor mij ook nieuw zijn.
Hoe kan het toch?
Altijd regelmatig ongi, 28 dagen..  nu ineens al op dag 25 ongi. Normaal maar 4 dagen, nu ineens 9.
Ik voelde ook regelmatig dingen die ik toch aan een evt zwangerschap wijd, maar nee..niets van dat.
Kortom..Ik hoop het heel erg voor je. Maar je zult geduld moeten hebben, en pas aan je niet ongi worden iets kunnen afleiden, en dan een test doen..Spannend.
Wil je niet ontmoedigen, maar hoop dat je niet teveel gaat hopen..[ rare zin]
Liefs R

hoi hoi

ja de spanning en nieuwsgierigheid is op een gegeven moment hoog.
maar te vroeg testen geeft niet altijd het juiste weer.
er staat op de meeste testen wel dat je eerder kunt testen.
maar ik hgeb hier ook al regelmatig gelezen dat je een paar dagen na je nod beter kunt testen.
ik zal voor je duimen.

knuf en kus jb

Sluit me aan bij de rest van de meiden te vroeg testen geeft niet altijd het juiste weer. En betekent dat je nog even moet wachten

wat een spanninng

Groetjes
talke

te vroeg testen kan een hoop gevoelens geven die je liever niet wilt. Als je negatief test ben je toch teleurgesteld, terwijl de meeste testen echt pas als je overtijd bent een posititief resultaat kunnen geven. Echter het kan ook andersom werken, zo heb ik vorig jaar op ditzelfde forum van een van onze lotgenoten gelezen.
Zij testte een dag of wat voor haar NOD positief, helemaal in de gloria, maar paar dagen later, ongeveer op haar NOD, alsnog bloedverlies, een vroege miskraam dus en heel veel verdriet. de dokter had haar toen gezegd dat dat het nadeel van te vroeg testen is, anders had ze gewoon het idee gehad dat ze ongi was geworden, geen idee ervan gehad dat ze zwanger was en nu was de klap veel groter. Het komt vaker voor dan we willen (weten) dat ons eitje wel bevrucht is, maar niet goed innestelt. Das moeder natuur die dan ingrijpt en misschien maar goed ook. Als we niet te vroeg testen maken we dat vaak niet mee , omdat je gewoon ongesteld wordt. een vroege miskraam geeft echter heel veel verdriet, waar je niet op zit te wachten. Dus nadat ik dit toen gelezen had, en zelf inmiddels 2 miskramen heb gehad, heb ik mezelf echt voorgenomen om niet meer voor mn NOD te testen, hoe graag ik ook zou willen weten of het dit keer gelukt is.
Ik hoop niet dat ik verkeerd overkom, want het is echt goed bedoeld.

Liefs,
Danielle

Terug
Bovenaan