hoop dat je dit leest Tammy!!

A

Anoniem

Guest
Hoi Tammy!!

Ik hoop dat je toch nog af en toe hier leest,
Ik ben hier ook wat minder te vinden,lees wel mee,maar reageer ook niet of nauwelijks meer.
Het doet me goed om wat afstand te houden,maar ben wel veel op de Klusbus-site!!
Ik mis je en wil heeeel graag weten hoe het met je gaat...of   heb je er echt even genoeg van??
De klusbus-site is een super uitvinding van je !!
Echt helemaal te gek met die meiden allemaal chatten,we hebben veel plezier..ook gewoon eens wat anders!!
Hoop dat je het leuk vind om een keer te chatten...maak je een afspraak????
Jaaaa he?????????

Hey lieve Tammy...ik hoop je gauw weer eens te spreken!!!

Dikke kus,liefs

Swinnie

O  lieve lieve Swinnie!!

Ik zit hier met een smile van oor tot oor!! Was net even op de Klusbus-site en las daar wat berichtjes en dacht jeetje wat is dit toch eigenlijk leuk. Toen klikte ik door naar deze site (even checken) en ik toen dacht ik: ik ga gewoon even een kort berichtje zetten met : Ik mis jullie!!! En toen verscheen de beginpagina en welk bericht staat bovenaan?? Dit vreselijk lieve berichtje van jou!!!!!  Dank je wel lieverd!! Ik mis jou en de anderen ook heel erg  hoor! Ik lees af en toe nog mee (hiervoor al twee dagen niet gecheckt, goed hè, ik kan al een beetje afstand nemen ) en  las dat jij en Tamaar ook niet meer zovaak reageerden. Wilde dinsdag eigenlijk komen chatten, maar toen vroeg manlief zullen we een filmpje kijken? Ja, toen kon ik natuurlijk niet zeggen dat ik net wilde gaan  chatten op het forum waar ik afstand van had genomen. Dus hop die film aan... maar wat denk je... na 3 kwartier ligt meneer te pitten!!!! Pffff....  was ik liever tjetten hoor! Maar ja, wel een goede oefening voor me.

Verder gaat het wel goed met me hoor. Heb veel afleiding en heb ahw ware vrede met dat het nog niet wil vlotten. Probeer me niet te druk te maken en we zien wel waar het schip strandt.... (hoop natuurlijk wel dat het deze ronde lukt ). Vanaf het weekend weer klustijd, maar ik wil proberen niet geforceerd te klussen. Dat zei ik ook tegen mijn mannetje, zo van we zien wel en hij: echt niet!! we  laten deze ronde niet voorbijgaan, wanneer kan het weer?? Hihi... nu raakt hij geobsedeerd!

Hoe is het met jou, Swin? Ook al rond de klusdagen aangekomen? Afstand nemen is wel goed hè? Heb je meer rust in je hoofd. Maar ik hoop echt dat we gauw naar de Pufbus-site kunnen hoor! Nou meissie, bedankt voor dit berichtje en ik hoop jou ook gauw te spreken op de tjet. Misschien morgen??

Liefs en tot gauw!

Tammy

ik sluit me helemaal aan bij de meiden!! hoop dat we je snel weer zien in de klusbus!! we hebbe het over van alles en nog wat en gelukkig niet alleen over zwanger worden!!! we missen je kus kus

Taaaaaaammmmmmmmmmmmmmyyyyyyyyy,
he meis wat leuk dat ik nog ff wat van je lees
ook ik ben hier niet echt meer te vinden
wil je wel even meegeven dat je gewoon naar de tjet moet komen we misen je
talke dre swin sweet en ik zijn er eigenlijk altijd met deze mensen en het gaat nog maar minimaal over zwanger worden en wat meer over gewone zaken echt leuk
en tja de afstand nemen het werkt idd echt
ben ook veel minder er mee bezig en vind het eigenlijk wel heeeeeeeeerlijk
hoop echt dat we je gauw weer spreken
liefs tamaar

Terug
Bovenaan