Hoi Allemaal,
Ik ben 29 jaar en getrouwd vorig jaar augustus.
In september was ik zwanger van Lieke* helaas kwamen we er in november achter dat zei ernstig ziek was en de zwangerschap niet zou overleven.
10 december hebben wij afscheid genomen.
Februari dit jaar na 5 weken een miskraam gehad.
Echt een hele moeilijke periode gehad tot voor kort.
8 juni zou ik bevallen van Lieke* wij kwamen terug van Kreta en ik had een vermoeden.....
Na de koffers uitgeruimd te hebben ben ik snel naar de apotheek gefietst voor een zwangerschapstest.
En voor de verandering twee dikke paarse strepen!!!
Bij de twee vorige kreeg ik maar lichte streepjes op het begin.
Heb geen innestelingsbloeding gehad en ben nog steeds af en toe misselijk en vooral heel moe.
Ondanks alle ellende die we gehad hebben heb ik zoveel vertrouwen in dit kindje.
Hij of zij heeft een nieuwe kans.
Vrijdag begint week 6 leuk hoor!
4 juli heb ik de eerste echo en als die goed is ben ik helemaal gerustgesteld.
We laten wel weer een nekplooimeting doen dan ben je er in iedergeval eerder bij als het kindje echt ziek is zoals bij Lieke*.(Turner Syndroom miste 1 chromosoom + hydrops foetalis)
We blijven positief!
Zijn er nog meer mensen net zwanger?
Dus uitgerekend in februari 2010?
Ik zou het leuk vinden om in contact te komen!
Liefs Pupke
Ik ben 29 jaar en getrouwd vorig jaar augustus.
In september was ik zwanger van Lieke* helaas kwamen we er in november achter dat zei ernstig ziek was en de zwangerschap niet zou overleven.
10 december hebben wij afscheid genomen.
Februari dit jaar na 5 weken een miskraam gehad.
Echt een hele moeilijke periode gehad tot voor kort.
8 juni zou ik bevallen van Lieke* wij kwamen terug van Kreta en ik had een vermoeden.....
Na de koffers uitgeruimd te hebben ben ik snel naar de apotheek gefietst voor een zwangerschapstest.
En voor de verandering twee dikke paarse strepen!!!
Bij de twee vorige kreeg ik maar lichte streepjes op het begin.
Heb geen innestelingsbloeding gehad en ben nog steeds af en toe misselijk en vooral heel moe.
Ondanks alle ellende die we gehad hebben heb ik zoveel vertrouwen in dit kindje.
Hij of zij heeft een nieuwe kans.
Vrijdag begint week 6 leuk hoor!
4 juli heb ik de eerste echo en als die goed is ben ik helemaal gerustgesteld.
We laten wel weer een nekplooimeting doen dan ben je er in iedergeval eerder bij als het kindje echt ziek is zoals bij Lieke*.(Turner Syndroom miste 1 chromosoom + hydrops foetalis)
We blijven positief!
Zijn er nog meer mensen net zwanger?
Dus uitgerekend in februari 2010?
Ik zou het leuk vinden om in contact te komen!
Liefs Pupke