hoop doet leven!zwanger!!!!!

Hoi Allemaal,

Ik ben 29 jaar en getrouwd vorig jaar augustus.
In september was ik zwanger van Lieke* helaas kwamen we er in november achter dat zei ernstig ziek was en de zwangerschap niet zou overleven.
10 december hebben wij afscheid genomen.
Februari dit jaar na 5 weken een miskraam gehad.
Echt een hele moeilijke periode gehad tot voor kort.
8 juni zou ik bevallen van Lieke* wij kwamen terug van Kreta en ik had een vermoeden.....
Na de koffers uitgeruimd te hebben ben ik snel naar de apotheek gefietst voor een zwangerschapstest.
En voor de verandering twee dikke paarse strepen!!!
Bij de twee vorige kreeg ik maar lichte streepjes op het begin.
Heb geen innestelingsbloeding gehad en ben nog steeds af en toe misselijk en vooral heel moe.
Ondanks alle ellende die we gehad hebben heb ik zoveel vertrouwen in dit kindje.
Hij of zij heeft een nieuwe kans.
Vrijdag begint week 6 leuk hoor!
4 juli heb ik de eerste echo en als die goed is ben ik helemaal gerustgesteld.
We laten wel weer een nekplooimeting doen dan ben je er in iedergeval eerder bij als het kindje echt ziek is zoals bij Lieke*.(Turner Syndroom miste 1 chromosoom + hydrops foetalis)
We blijven positief!
Zijn er nog meer mensen net zwanger?
Dus uitgerekend in februari 2010?
Ik zou het leuk vinden om in contact te komen!
Liefs Pupke

Pupke,

Helemaal super, gefeliciteerd meis!!!  Zoals je het omschrijft klinkt het helemaal goed en dan kan het niet anders dat je in juli een prachtige echo hebt! Lekker van genieten hoor.

Uit jou verhaal blijkt maar weer, aanhouder wint, dat is het motto van m ´n man en mij, ik hoop dat dit in ons geval ook klopt, hihi!

Liefs Lientje

Hallo Pupke,

Ik ben niet net zwanger, maar net niet meer zwanger. Heb nu een zoontje van 1 maand oud.
Maar ik wilde je wel even feliciteren met deze nieuwe zwangerschap. Hopelijk gaat het deze keer wel goed, maar het klinkt alsof je er zelf wel vertrouwen in hebt. Dat is vaak wel een goed teken!

Geniet er maar van.
Miep

hoi,
Maandag had ik een positieve zwangerschapstest en woensdag verloor ik een klein beetje bloed. Ik heb 8 weken geleden een miskraam gehad en ben ontzettend bang dat het nu weer misgaat.
Ik hoop echt dat het bloedverlies onschuldig is en alles goed gaat! Dan ben ik 25 februari 2010 uitgeteld.

Pupke,

Dinsdag positief getest, zwanger!!! Langzaam maar zeker dringt het tot me door, ik moet er nu nog vertrouwen in krijgen. Zaterdag 2 week op vakantie, dus heerlijk relaxen, wat wil je nog meer???

Veel suc6 bij de echo 4 juli, ik zal voor je duimen!!! Aanhouder wint he ;)

Liefs Lientje

Pupke,

Je hebt de echo inmiddels gehad. Ik hoop voor jullie dat er een mooi kloppend hartje te zien was. Ik ben nu zelf, na 4 miskramen, 8 weken zwanger en uitgerekend op 19 februari! Op 29 juni hebben we al een echo gehad en toen was er een hartje te zien. Toch ben ik nu erg zenuwachtig voor de volgende echo, 15 juli! Het is te mooi om waar te zijn, dus nog moeilijk om te geloven dat het deze keer wel goed mag gaan......

Hopelijk ben je lekker aan het genieten.

Groetjes

Terug
Bovenaan