hoop doet leven...

A

Anoniem

Guest
Hoi,hoi

Dacht nu mijn man er ook echt voor wil gaan gebruik ik ovulatietest om even te checken waneer mijn eisprong plaats vindt.
Niet gevonden omdat ik de laatste dag maar niet meer getest heb gewoon veel geklust om de vruchtbare dagen heen dus wie weet?
Denk dat het nog wel een paar maandjes duurt voordat het raak is eerder was het na 5 a 6 maanden ben benieuwd.
En dan weer de spanning of het allemaal goed gaat?
We blijven positief!!!
Ik ben nu 3 maanden van de pil af en sinds 1 maand echt aan het proberen dus nu voor de 2e ronde.
Zou het leuk vinden om in contact te komen met meiden die ook net pas bezig zijn met zwanger worden.

Liefs Pupke

Hey Pupke!

Wij zitten nu in de 2e ronde voor ons 1e kindje (vanaf eind juli gestopt met de pil) en zit nu in mijn vruchtbare dagen. Ik ben ook met ovu testen bezig maar ze blijven bij mij allemaal licht. Tot ik een tip van een van de meiden van het forum kreeg om het 's ochtends te doen. Vannochtend dus gedaan en hij was idd bijna net zo donker als de C-streep. We moeten nog even goed doorklussen dus!:)

Succes!

Wij hebben deze maand ook voor het eerst begonnen met de ovulatie testen, Wij zitten in ronde 4, gisteren was dag 28 maar nog geen rode duivels hihi, dus we wachten nog ff af.
onregelmatige cyclus.

succes
liefs

Spannend! Ook hier nog niet zolang bezig eind april gestopt met de pil en nu in afwachting van ronde 3 en nog niks in zicht.......... helaas ook zeer onregelmatig maar weet nu zeker dat ik 2 weken geleden mij ei had dus wie weet.

Succes!!

@renate 's ochtends testen is juist niet raadzaam omdat je urine sterk geconcentreerd is.

Hee Pupke,

Wij zitten nu in ronde 1 voor ons eerste kindje. Ben nu bijna 2 maanden gestopt met de pil. Mijn vruchtbare dagen zijn als het goed is al geweest en mijn NOD is 1 oktober. Heb deze maand helaas niets gevoel of gemerkt van mijn eisprong..

Ik voel wel vanalles in mijn lichaam.. maar of ik daar nou van uit moet gaan... zucht.. dan nog maar 10 dagen wachten..

Heel veel succes!

@ Supertje

Ja dat had ik ook op inet gelezen maar dacht ik probeer het toch even maar word er niet veel wijzer van. We klussen maar wat door nu zodat we mijn ei niet kunnen missen haha. Ik was vanmorgen om half 7 naar t toilet geweest en heb daarna niks gegeten en gedronken en toen om 10u getest. Mij benieuwen wat het doet als ik vnd om 22u weer test..

Liefs Renate

Hoi Renate,

Ben ook benieuwd wat je vanavond test;)

hoi lieve iedereen,
Dank jullie wel voor de lieve reacties.
Ik moet nog 10 dagen wachten voordat ik meer weet.
We wachten weer geduldig af!
Duim natuurlijk ook voor jullie!

Liefs Pupke

Terug
Bovenaan