Hoop en vrees

Hallo meiden,

Ik leef op dit moment tussen hoop en vrees, wordt ik wel of niet ongesteld. Gisteren was eigenlijk de dag maar de vorige keer was ik ook een dag later ongi geworden. De teleurstelling was toen erg groot dus ik durf nu nog nergens op te hopen. Alleen ik kan nu nergens anders aan denken. Ik heb last van een steek in de zij, moe gevoel in mijn onderrug soms een beetje misselijk. Het lijken zwangerschapskwaaltjes ik weet het, maar ik durf nog niet te testen ben zo bang dat het niet waar is. Ik heb besloten om in ieder geval tot zondag te wachten als ik niet ongi wordt natuurlijk.

liefs Renske

Lieve Renske, ik herken je gevoel. Het is zo moeilijk die onzekerheid. Ik heb het zelf van de week ook gehad. Ik heb een paar dagen gewacht, ik had liever mijn ongi dan een negatieve test. Maar na een paar dagen was mijn gevoel zwanger zijn zo sterk dat ik een test heb gedaan.
Misschien krijg jij dat gevoel ook, ik herken wel wat je schrijft maar niet is zeker. Ik ga voor je duimen meis, ik hoop echt dat het raak is!!!

Dikke knuffel van Po

Oh wat spannend, zag vandaag dat je nod was en nu lees ik je berichtje.
Ik hoop het zo voor je, wat wordt je geduld dan op de proef gesteld. Nou gelukkig is het vrijdag weekenden vliegen voorbij dus het is zo zondag.
Liefs Biate.

Hoi Renske,

Ik kan me voorstellen hoor dat je niet durft te testen nog maar de teleurstelling is zondag niet minder groot toch? Nou ja, je moet doen wat je hart je ingeeft. Ik vind het wel heel knap van je dat je het testen nog kunt uitstellen. De kwaaltjes klinken goed dus het wordt spannend..

Succes!

X F

Hoi Renske,

Tja, nu heb ik nog niet eens mijn NOD, en ik zit al in spanning. Kan wel nagaan wat jij nu moet voelen! Erg he, die onzekerheid. Sterkte met wachten en ik hoop voor je dat het raak is wanneer je test!

Liefs Anna

Terug
Bovenaan