Hoop houden ?

A

Anoniem

Guest
<p>Hi allemaal </p><p> </p><p>Afgelopen maandag heb ik een test gedaan , negatief. </p><p><br />mij heb erg veel witte vloed wat  ik normaal bijna niet heb voor een menstruatie .. </p><p> </p><p>mijn vraag, zijn er dames die ook eerst negatief testte en een aantal dagen later toch positief ?? <br /><br /></p><p>liefs x </p><p> </p>

Ik hbe geen idee, maar wens je wel sterkte. Spannend, hè... 

Wanneer verwacht(te) je je menstruatie? Dat kan nogal invloed hebben op de betrouwbaarheid van je test, tenslotte... Als je voor je NOD al getest hebt, en hij is negatief, kan daar met gemak nog een positieve test achteraan komen. Als je daarentegen dacht dat je ongesteld had moeten zijn, kan ook je cyclus gewoon van slag zijn (maar zelfs dan kun je ook nog positief testen, als je lichaam weinig hcg aanmaakt)

Hier zaterdag NOD, normaal altijd al een paar dagen van tevoren flink veel puistjes. Nu niet, wel sinds gisteravond pijn in onderrug. Man wat vindt ik het spannend.

Vanmorgen een test gedaan, negatief.. kan nog alle kanten op.

Ik had maandag een test gedaan, die dus negatief was...
vandaag is mijn NOD , maar niets. Wel veel witte vloed. 

ik kan wel gillen, zo spannend !

[quote quote=10275818]Ik had maandag een test gedaan, die dus negatief was… vandaag is mijn NOD , maar niets. Wel veel witte vloed. ik kan wel gillen, zo spannend ![/quote]
Spannend! Morgen ochtend maar weer testen dan? 

Terug
Bovenaan