hoop is weer even weg

A

Anoniem

Guest
Shit!!!, ik was 5 dagen overtijd, en ik ben altijd al 2 jaar op tijd! Ik had het zo gehoopt alle symptomen waren aanwezig, opgeblazen gevoel, pijnlijke borsten.
Werd al om 5uur wakker ik dacht even checken of het er al is, nee,maar een uur geleden is het toch gekomen, balen zeg!!!
Nou doe je het op aanraden van de dr, om de dag, word je nog ongi! BAHH!
Hoe vaak doen jullie het nou in jullie vruchtbare week om de dag of zeggen jullie nee dat is onzin! En vinden jullie het ook zo'n onzin als mensen zeggen, je bent er teveel mee bezig? Dat is toch iedereen of niet daar ga je toch voor, je wilt het toch graag?

Hoi Loona, Snap helemaal wat je bedoelt! M'n vriendin was na 1 mnd zwanger, wij zijn nu 9mnd bezig, zij zegt ook dat ik er te veel mee bezig ben maar dat is toch logisch?!
Wij gebruiken ovulatietesten ,maar klussen voor de zekerheid ook om de dag,         maar dat geeft niet hoor, heb er geen hekel aan!
kl*te dat je weer ong bent geworden!

Hoi,
ik wil na een jaar wel naar de dokter gaan, maar ik hoop dat het zo ver niet hoeft te komen!
Ben je ook van bouwjaar 79?

Balen zeg!!!
Ja, wij klussen eigenlijk ook zo ongeveer om de dag in de vruchtbare week, maar ook nog steeds niet zwanger... Logisch dat je ermee bezig bent, een gevoel kun je nou eenmaal niet zomaar uitschakelen, toch?
Ik ben er eigenlijk alleen mee bezig als ik hier ben, voor de rest valt het reuze mee.
Maar ik geloof er wel een beetje in.
Was bij mijn eerste ook zo.
Nou, ik hoop dat het de volgende ronde WEL mag lukken, ik zal voor je duimen, zoals al voor zooooooooooooooooooovelen....

Dikke kus,
Dyonne

Terug
Bovenaan