Hoop maar niet op een jongen!!

Hoi meiden,

Begrijp me niet verkeerd, ik zou dolblij met een jongetje in mijn armen in februari. Maar ik twijfel of we een naam voor deze knaap zouden hebben. We hebben een zoon die Rens heet en een dochter die Nora heet. Onze beide kinderen zijn naar opa's en oma's van onszelf vernoemd. Maar de opa's en oma's dei we nu nog over hebben, hebben van die vreselijke namen waar we niet echt iets mee kunnen. Ik zou onze spruit dan wel naar onze ouders willen vernoemen maar dat ziet manlief niet zitten. Is bang dat spruit nummer drie dan voorgetrokken wordt tov de andere twee. ( ik zie dat probleem dus echt niet).
We hebben twee leuke meiden namen , maar we kunnen echt geen leuke jongens aam vinden! Wordt er echt helemaal .... Van. Zou er spontaan Kemal van krijgen.

Als iemand een idee heeft bij de doopnamen :
Hendrikus , Hermanus , Johannes, Teunis,
We zoeken een korte naam, het liefst 4 letters en het moet Nederlands klinken!

Als ik het zo terug lees hebben we een lekker eisen pakket zeg :)

Hebben jullie al namen bedacht?

Groetjes Tamara
 
Ik vind Teun wel leuk! Is erg hip nu echte Hollandse namen.
Maar goed het blijft moeilijk gelukkig zijn wij er helemaal uit voor onze 2e zoon!

Succes meid!

Gr. Mik
 
Hoi,
Wij zijn al over onze jongens en meiden naam uit gelukkig! Vorige keer hadden we ook al 2 namen toen ik 15 wk was, maar nadat er zich twee nieuwe clienten op ons werk waren aangemeld met precies die twee namen hebben we uit eindelijk met 38 wk twee nieuwe namen uitzocht haha. Wij hadden eerst Nick en Fleur, toen werd het Tymo en Sascha. Het is uit eindelijk Tymo geworden :)
Maar goed, voor bij jullie doopnamen. Teun, Rik, Jo, Joost. Tja veel verder kom ik ook niet haha. Ik merkte dat heel veel namen die ik leuk vond ook heel hoog in de top 20 namenlijst stonden en dat wilde ik dan ook weer niet. Maar goed, dat is ieder voor zich. Teun lijkt mij in ieder geval ook wel goed bij Rens en Nora passen. Nou heel veel succes met de namen crisis!
Liefs,
Mar
 
Mmmm Wij zijn ook erg van de doopnamen verbastering, dus bij deze een combi van oude en nieuwe namen:


Hendrikus: Rik, Hendrikje, Henry, Henny, Dirk

Hermanus: (Herman), Meins, Mannus,

Johannes: Hannes, Jona, John, Hans, Han, Jos(Je)

Teunis: Teun, Titus, Ties,

 
nou wij vinden het lastig ook al weten wij wel al wat het word
onze namen beginnen met een m ook die van onze eerste dochter en ook nu willen we een naam met een m maar kunnen nog geen geschikte vinden tweede naam weten we wel al
dat word ragchuel zo heet mn schoonzus en is ook mijn beste vriendin
 
Terug
Bovenaan