Hoop na diagnose missing abortion

Ik moet even van me af schrijven. in de hoop om iemand te vinden die dit ook heeft mee gemaakt.

Vorige week naar de verloskundige voor echo van 8 weken. dit werdt 2e echo omdat met 5 weken ook was geweest. verloskundige gaf aan dat ik een mission abortion had. enu vroeg of ik me anders voelde. dit kon ik niet bevestigen. ze dacht dat vrucht minstens 2.5 week geleden was gestopt met groeien. we werden naar huis gestuurd om te denken aan spontane miskraam of een operatie

Thuis gekomen met een dood ongelukkig gevoel en heel veel vragen. volgende dag naar ha geweest voor verwijsbrief naar gynaecoloog . we hadden idee dat het gewoon niet kon kloppen wat verloskundige had gezegd.

Was namelijk onduidelijk wanneer mijn laatste menstruatie is geweest. laatste menstruatie zou aldus haar innesteling zijn geweest.

Gynaecoloog vertelde ons dat hij via echo een gezonde maar prille zwangerschap zag van 6 weken. dit zou kloppen met mijn cyclus. maar de verloskundige verklaart dit dus anders.

Naar huis gestuurd en over 2 weken een vervolg afspraak. om te kijken of zwangerschap verder ontwikkeld

Vandaag alleen gebeld door verloskundige of ik al bloed verlies had. bovenstaande verteld. vond het ongelooflijk en het kon aldus haar echt niet. Zei had de juiste berekening en zei had het juist.

Hartslag te zien bij de vrucht. gynaecoloog heeft dit laten zien. verloskundige beweert dat dit mijn hartslag is.



Nu dus nog een week in spanning.

Hopen op goede afloop, iemand ervaring hiermee?
 
<span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Hoi,</span>



<span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">ik kan het mis hebben, maar naar mijn mening kan je in de baarmoeder wel een verschil zien tussen een hartslag van een vruchtje en van de moeder. De hartslag van het vruchtje in dit prille stadium is een soort van flikkerend lichtje. Wat toch echt van het vruchje komt... verder heb ik hier niet zo een ervaring mee. Alleen wat ik zelf gezien heb bij mijn eigen 6 weken echo.</span>
 
Oh meid wat spannend!! En een hartslag van een vruchtje is heel anders dan van jouzelf!!

Zodra blijkt dat je zwangerschap wel goed is direct op zoek naar andere verloskundige!!!

Ik duim met je mee
 
Jezus nou lekker dan!

Ik heb net mijn miskraam gehad van een missed abortion en geloof me je ziet echt wel of het geen hartslag meer heeft....hier net de 10 weken echo een vruchtje van 8 weken en helaas geen hartje te zien...

Ik hoop op goed nieuws voor je!



 
Terug
Bovenaan