Hoop nodig (iui met donorzaad weer mislukt)

Hoi allemaal,
De laatste tijd heb ik al wat meer topics geopend omdat ik in een best zenuwen brengende situatie zit
Mijn man en ik waren met donorzaad via een deense bank aan het proberen een kindje te krijgen.. ik heb nu 3 x een iui ondergaan en nu na de 3e x weer ongesteld geworden.
Voorlopig de laatste keer want financieel wordt het erg kostbaar..
Hoe stom het ook klinkt, ik hoor echt graag van vrouwen die de hoop ook verloren maar uiteindelijk toch zwanger raakten..
Mijn biologische klok tikt ook mee en langzamerhand begin ik steeds meer de hoop te verliezen
Ik had de 1e en 3e ronde ook 2 eitjes, wat het extra pijnlijk maakt.
Je kiest voor het risico op een twee of meerling en er komt niks..
Wij zullen letterlijk verder moeten sparen voor de kans op een kind, dat voelt ook zo triest..
Deze keer was er alleen mot10 beschikbaar
Nu willen we zsm mot20 bestellen, die was toen niet beschikbaar, nu wel..
Wat een zooitje eigenlijk als ik erover nadenk..
Hoop op wat reacties die me hoop geven
Liefs
Liefs

De hoeveelheid MOT zou niets uit maken bij IUI is ons gezegd. Wij hadden MOT5. Poging 6 gelukt, maar alleen omdat ik naar mijn cycles ben gaan kijken en niet puur op de ovulatietest afging, want dan waren we waarschijnlijk nog steeds niet zwanger geweest.
Misschien kun je dat ook doen, mits je je ovulatie voelt. Dat was voor mij een belangrijke graadmeter.
Verder zeiden ze dat je per maand evenveel kans hebt op zwangerschap als wanneer je zelf zou proberen zwanger te worden als stel waar geen medische problemen zijn. 

Succes, blijf volhouden. 

Hoi,
Dank je. We geven inderdaad nog niet op.
Ik weet dat het gemiddeld wat langer duurt.
Ik begreep inderdaad dat mot20 helemaal niet perse snellere resultaten geeft, maar omdat er qua prijs ook amper verschil in zit, neig ik daar toch naar.. 
Verder heb ik pcos, en ovulatietesten waren bij mij altijd positief op 1 of andere manier..
Daarom kreeg ik elke keer echos om de eisprong te bepalen en pillen en een injectie om hem op te wekken..
Groetjes

Dan gaan ovulatietesten en je cycles in de gaten houden je ook niet helpen inderdaad. Het is een lang en kostbaar traject. Misschien komt er van jullie donor over een tijdje weer wat mot10 of 5 rietjes in de verkoop. Dat is afwachten, maar wel het in de gaten houden waard. Alles wat je aan kosten kunt besparen helpt. 

Hoi, hier een succesverhaal. Alleen dan niet met donorzaad, maar eigen partner. Na 9 IUI pogingen, in gestimuleerde cyclus, werd ik voor een tweede keer zwanger en deze keer is dat helemaal goed gegaan. Wij stonden eigenlijk al op de lijst voor IVF, maar wilden deze laatste poging toch nog doen... en het was raak! Inmiddels een heerlijk gezond ventje van 15 maanden. Ik hoop dat het voor jullie snel mag lukken! ?

Terug
Bovenaan