Hoi allemaal,
De laatste tijd heb ik al wat meer topics geopend omdat ik in een best zenuwen brengende situatie zit
Mijn man en ik waren met donorzaad via een deense bank aan het proberen een kindje te krijgen.. ik heb nu 3 x een iui ondergaan en nu na de 3e x weer ongesteld geworden.
Voorlopig de laatste keer want financieel wordt het erg kostbaar..
Hoe stom het ook klinkt, ik hoor echt graag van vrouwen die de hoop ook verloren maar uiteindelijk toch zwanger raakten..
Mijn biologische klok tikt ook mee en langzamerhand begin ik steeds meer de hoop te verliezen
Ik had de 1e en 3e ronde ook 2 eitjes, wat het extra pijnlijk maakt.
Je kiest voor het risico op een twee of meerling en er komt niks..
Wij zullen letterlijk verder moeten sparen voor de kans op een kind, dat voelt ook zo triest..
Deze keer was er alleen mot10 beschikbaar
Nu willen we zsm mot20 bestellen, die was toen niet beschikbaar, nu wel..
Wat een zooitje eigenlijk als ik erover nadenk..
Hoop op wat reacties die me hoop geven
Liefs
Liefs
De laatste tijd heb ik al wat meer topics geopend omdat ik in een best zenuwen brengende situatie zit
Mijn man en ik waren met donorzaad via een deense bank aan het proberen een kindje te krijgen.. ik heb nu 3 x een iui ondergaan en nu na de 3e x weer ongesteld geworden.
Voorlopig de laatste keer want financieel wordt het erg kostbaar..
Hoe stom het ook klinkt, ik hoor echt graag van vrouwen die de hoop ook verloren maar uiteindelijk toch zwanger raakten..
Mijn biologische klok tikt ook mee en langzamerhand begin ik steeds meer de hoop te verliezen
Ik had de 1e en 3e ronde ook 2 eitjes, wat het extra pijnlijk maakt.
Je kiest voor het risico op een twee of meerling en er komt niks..
Wij zullen letterlijk verder moeten sparen voor de kans op een kind, dat voelt ook zo triest..
Deze keer was er alleen mot10 beschikbaar
Nu willen we zsm mot20 bestellen, die was toen niet beschikbaar, nu wel..
Wat een zooitje eigenlijk als ik erover nadenk..
Hoop op wat reacties die me hoop geven
Liefs
Liefs