Hoop of geen hoop Meer?

Hallo ik ben Linda ik ben een meisje van 21 met een grote kinder wens
ik heb in november dit jaar een miskraam gehad kreeg op de dag van de echo te horen dat het hartje niet meer klopten ben toen gecuruteerd
maar waar het me nu op gaat
ik ben nu zwanger heb gisteren behoorlijk veel oud bloed verloren
heb 112 gebeld De abulance kwam er gelijk aan
in het ziekenhuis heb ik een echo gehad
ik moest er van uit gaan van een miskraam maar me baarmoeder mond zat nog wel dicht en me vruchtjes zat er ook.
of een hele jongen zwangerschap ..
Nu zit ik in de onzekerheid
Maandag 9 januari heb ik getest de zwangerschap gaf aan negatief
vrijdag de 13 opnieuwe getest zwangerschap test gaf aan positief
Mijn eerst dag van de menstruatie was 31 december ben toen 13 dagen ongesteld geweest tot 12 januari .
Het vruchtje op de echo was 5 weken
Kan dit wel een jonge zwangerschap wezen of een miskraam?
in het ziekenhuis komen ze er niet uit
ik verlies nog steeds bloed geen stolsols
Help?

iedereen bedankt alvast voor je reactie

Hoi Linda,

Het verhaal dat je nu vertel komt mij heeeeel erg bekent voor had het zelf kunnen zijn!
Ik ben 23 en ben al 5 jaar samen met me vriend dus besloten we vorig jaar  juli met de pil te stoppen en het te gaan proberen...... ging snel begin september positieve test.... nou blij ben je dan maar na een paar weken nog voor de echo voelde ik gewoon dat het niet goed zat.... 1 okt. werd dat bevestigd dat het met +/- 6 weken gestopt was met groeien... helaas. Moest een week later terug komen   maar het was echt niet goed! Ben toen 17 okt. geholpen in het ziekenhuis. Die vertelde dat ik moest wachten op mijn   eerste menstruatie en daarna weer mochten gaan proberen..... nou 7 januari weer een positieve test in handen.... maar weer is dit fout afgelopen deze zwangerschap  was met 5 weken algestopt met groeien.... Op het moment was ik toen eigenlijk 8 weken. Dus het was duidelijk direct fout. Ik ging terug zitten denken en jah hoor... ik heb die week ook heeeel klein beetje bloed verloren. Dus als ik daar aan terug denk wist ik toen al dat het niet goed was... maar via internet en google maak je je zelf helemaal gek, die zegt dit die zegt dat bel je verloskundige of ziekenhuis. Ben nu 2 weken geleden op vrijdag weer geholpen omdat het bij mij helaas niet vanzelf komt. Ik ben er wel heel erg onzeker of ik dit nog een keer wil meemaken. Maar helaas het ziekenhuis gaat je pas onderzoeken als je drie maal een miskraam heb gehad. We blijven positief en moeten maar denken 3 maal is scheepsrecht. We blijven hopen dat het de volgend keer wel goed mag gaan.....

Wij duimen voor je dat bij jou wel alles goed mag verlopen.

Sterkte in deze moeilijke tijd!!

Groetjes Mariska

Hoi meiden,
Ik wil toch even reageren op jullie verhalen.
Zelf ben ik 27 en in april en september 2008 zijn mijn zwangerschappen allebei geeindigd in een missed abortion(wanneer je vruchtje er nog wel is, maar het al even niet meer leeft). Ik ben beide keren gecurreteerd, omdat het bij mij niet vanzelf loskwam.
Ik las hier ergens dat er pas bij 3 miskramen onderzoeken kunnen worden gedaan. Dat is echter niet waar. Ook na 2 miskramen kunnen ze in het ziekenhuis al wel onderzoek doen. Dat is nog niet heel lang zo trouwens, dus jullie gedachte is heel logisch, maar het klopt dus niet.
Na 2 miskramen doen ze weliswaar geen onderzoek bij het vruchtje of in de baarmoeder. Wel kunnen ze door middel van bloedonderzoek beoordelen of jij en je partner chromosoomafwijkingen hebben, of jij afwijkingen hebt in de stollingsfactoren van je bloed en of er erfelijke ziektes zijn waardoor je geen kindje kan voldragen.  
Kijk gerust eens op internet, maar dan wel op sites van de ziekenhuizen(je moet vooral niet te veel nare ervaringsverhalen gaan lezen, want maar in 15% van de onderzochte stellen vinden ze ook echt een oorzaak). Zelf ben ik behandeld in het ziekenhuis in Zwolle en die hebben, vind ik, ook een goede site.  
De uitslagen van de bloedonderzoeken laten 3 maand op zich wachten en je mag pas bloed af nemen als je zeker 6 weken niet zwanger bent geweest en het ook niet opnieuw bent,dus je zult wel even geduld moeten hebben voor je echt zekerheid hebt.  
Bij mij is er overigens helemaal niets uitgekomen!
Veel succes,
Groetjes, Karin  

Terug
Bovenaan