hoop op zwanger schap

Hallo iedereen

het klingt voor jullie misschien heel erg raar maar ik ben nog maar net aan het proberen zwanger te worden over vier dagen is mijn vruchtbare periode en hoop natuurlijk dat ik dan zwanger ben het lijkt me leuk om van dames te horen die ook graag zwanger willen worden of die het al zijn hoe het met jullie ging en gaat

nog een vraagje wanneer kan ik de zwangerschap test kopen echt pas als ik overtijd ben of al eerder?

groetjes
 
niet lullig bedoelt maar denk dat je beter naar het andere forum zwanger worden kan gaan
daar zijn ze dar allemaal mee bezig
nogmaals niet verkerd opvatten hoor
 
Tja, voor het kopen van een test hoef je niet zwanger te zijn, dat kan nu ook wel:) Met het doen van de test zou ik wachten tot je overtijd bent, anders is het zonde van het geld. Veel succes met zwanger worden!
 
hoi
hopen voor jouw dat je snel zwanger wordt!
en wat de bovenste anoniem al zei, je kan beter naar het zwanger worden forum gaan...daar kan je met meiden kletsen die ook zwanger willen worden.
een test zou ik pas doen als je een paar dagen overtijd bent. want het pakt niet altijd meteen. bij mij duurde het 8 dagen.
kopen kan je nu al...(hihi flauw grapje)
suc6 ermee.
groetjes sandy
 
Hallo,

Ik zoals ik jou was er niet teveel mee bezig zijn want stel je voor dat het niet gelijk lukt heb je een terleurstelling gewoon normaal verder gaan!

Zelf heb ik redelijk vroeg een test gedaan en die bleek negatief terwijl ik toch al zwanger bleek tezijn!

Dus ga gewoon op je gevoel af en je voelt vanzelf aan je lichaam of je zwanger bent
 
Terug
Bovenaan