<p>Hai dames..</p><p>Ik heb in mei dit jaar een miskraam gehad en sinds augustus weer bezig om zwanger te worden. Ik heb een app die ik bijhield en paar x ook ovulatietesten gebruikt. Allemaal zonder resultaat.</p><p>Wat wel apart is, dit heb ik nooit voor mn 1e gehad en de mk, dat ik sinds mn mk enorme pijn heb. Met ovulatie maar ook menstruatie. In september nog naar de gyn geweest maar die zag niks zorgelijks. Sindsdien is de pijn steeds heviger en kan ik niet eens normaal lopen, ademen en dus mijn dagelijkse bezigheden doen zoals werk en voor mn kind zorgen. Huisarts geloofde me niet en verwees me naar de bekkentherapeut maar zij zag eigenlijk meteen in dat dit niet goed was. Ze heeft de huisarts opgebeld en voor mij geregeld dat ik naar de gyn kan. (Zo dankbaar!!)</p><p>Nu heb ik die afspraak aankomende donderdag. Maar ben bang dat ze niks voor me kunnen betekenen..</p><p>Ondertussen blijven we bezig en hopen en zou ik eigenlijk de woensdag voor die afspraak pas ongesteld worden; ik werd het dus vandaag (zondag) al! Veelste vroeg want mijn cyclus is echt regelmatig.</p><p>Ik merk nu dat ik het zat begin te worden: met name de pijn die ik steeds heb en de teleurstellingen die erbij komen. Had ik de pijn niet dan stond ik er heel anders in..</p><p><br />Herkent iemand zich ajb in mijn verhaal?</p>