hoop voor de toekomst

Hi Allemaal,

Ik ben dus gisteren weer naar het ziekenhuis geweest en ik zal 8 augustus worden gecurreteerd. De reden waarom ik voor een late datum heb gekozen is omdat ik hoop dat het toch nog natuurlijk gaat maar dat we wel een datum hebben waarop we zeker weten dat het dan achter de rug is. Voor de rest hebben we nog een gesprek gehad over de toekomst. Er bestaat een behandelmethode voor ons die we dan onder begeleiding van het ziekenhuis in Brussel gaan volgen. Ik heb mezelf tot 1 januari de tijd gegeven en dan gaan we ervoor. Mocht ik voor die tijd weer zwanger raken dan proberen we het nog 1 keer en anders gaan we dus voor deze behandeling. De behandeling bestaat uit IVF met celonderzoek. Dit gaat inhouden dat alle bevruchte eicelletjes worden onderzocht. Ze gaan de bevruchte eicelletjes tot 8 cellen laten delen en halen dan steeds 1 van de 8 celletjes weg. Op dit celletje wordt onderzoek gepleegd en worden alle afwijkingen geconstateerd. Alleen de cellen waar geen enkele genetisch afwijking op zit worden dan teruggeplaatst en zo wordt de kans op een miskraam nihil. Ik ken deze behandelmethode van een vriendin van mij omdat zij 2x een doodgeboren kindje heeft gehad met hersenafwijking. Dmv deze vorm van IVF hebben ze de afwijking kunnen opsporen en is ze nu bevallen van een gezonde dochter.
Maar eerst proberen we straks nog een normale poging maar alleen de gedachte dat er toch iets gedaan kan gaan worden geeft enorm veel hoop.

Groetjes,

Corina

Hallo lieve Corina,

Fijn dat een bezoek aan het ziekenhuis je toch weer een goed gevoel kan geven. Ik herken dat zelf ook altijd wel, als ik daar weg kom voel ik me ook altijd veel positiever. Maar die behandeling in Brussel klinkt goed en het is zomaar januari.....wij laten de natuur ook tot januari haar gang gaan, SPANNEND!!!
Ik hoop dat je ook deze miskraam snel kunt afsluiten, knap dat je tot 8 augustus kunt wachten, maar geduldig zijn leer je wel als je dit allemaal moet doorstaan. Ik hoop voor je dat de natuur je niet zolang laat wachten. Ik gun je zo graag een goede zwangerschap en dat gaat ook goedkomen. Tot die tijd wil ik je heel veel succes wensen.

Dikke kus Biate!

Hoi Corina,

Wat goed van je dat je voor je zelf een beslising heb genomen over je curretage.
Maar ook dat je even een rustpauze inlast. Vind het erg dapper van je meid!
Gun jouw ook zo graag die mooie toekomst.
Wil je heel veel sterkte wensen en zal aan je denken.
En die behandeling in Brussel als dat een kans is gewoon doen zou ik ook doen als je wens zo groot is naar een kleine.
Meid hou je taai en ik denk aan je.

liefs astrid

He Corina!!
Een hele duidelijke uitleg!! Het klinkt echt heel goed. En je beslissing over de curretage vind ik ook heel verstandig. Laten we nu maar hopen dat je die ellende dan niet meer hoeft mee te maken!!!

X Costa

hoi corina,

Heel veel sterkte met het wachten. Dapper dat je het aan kunt. Ik hoop voor je dat het snel los zal laten!!

En ook zal ik voor je hopen dat het nu gewoon goed gaat komen allemaal!! Zeker met die nieuwe ontwikkelingen, hoop doet leven zeggen ze he??

Geef niet op!!

dikke kus Patricia

Lieve Corina,

Klinkt goed, ik vind het fijn om te horen na alles wat je hebt meegemaakt om toch positief te blijven en positiefs nieuws te horen,  SUPER.  
Je mag best weten dat ik ontzettend veel aan je denk. Ik hoop voor  jou dat je net zoals je vriendin een gezond kindje in je armen mag sluiten.  
Hopelijk doet de natuur zijn werk en hoef je niet gecurreteerd te worden. Hebben ze jou geen medicijnen geadviseerd?

Ik  heb medicijnen en die  hebben volgens mij goed gewerkt.  Het bloeden wordt ook een stuk minder, het lijkt wel of ik de menstruatie heb. Of dit kan weet ik niet?!?
Ik heb besloten om  voorlopig bepaalde dingen los te laten, dus ook zwanger worden. Ik heb daar vrede mee en ik geniet nu veel meer.  Natuurlijk denk ik  ook wel eens aan een tweede kindje en heb ik ook mijn verdrietige momenten. Maar het beheerst niet meer gelukkig. Mijn man is voor zijn werk vaak in het buitenland en heeft besloten om de komende tijd  niet te reizen. We gaan lekker op vakantie naar Italie dan zijn wij ook samen met z'n drietjes, heerlijk.

Ik wens jou de komende tijd heel  veel sterkte en hopelijk volgt er snel nog meer goed nieuws voor en van jou.

Heel veel liefs van Monique.

Meis,

heel veel sterkte de komende tijd. Ik blijf je volgen en ik hoop dat er een moment komt dat je kan zeggen, nu volg ik miep (even ervan uitgaan dat het bij miep goed blijft gaan, anders moet je me maar niet volgen)

Ik duim heel hard voor je en blijf je volgen (nee niet stalken)

Sterkte meis

Miep

Terug
Bovenaan