Hoop zwangeren, ook mama's die nu aan het proberen zijn zwanger te raken?

A

Anoniem

Guest
Ben even benieuwd of er naast alle zwangeren ook mama's bezig om zwanger te raken?

groetjes Mariska

Hai,

Ik zal me eerst voorstellen, Ik ben Janneke en 25   jaar oud en de trotse moeder van Jelle.
Ik lees elke dag wel mee op het forum, maar reageer eigenlijk nooit
Vaak wil ik wel reageren, bijv. met de fottopics enzo, maar ben er gewoon niet zo goed in whahahaha.
Maarre om even p het onderwerp terug te komen, we gaan nu de zevende ronde in om zwanger te raken, in december hebben we helaas een miskraam gehad, maar nu dus volop bezig om weer zwanger te worden, al merk ik wel dat ik steeds ongeduldiger word, erg he!!

Maar ik zal vanaf nu gaan proberen om wat vaker te reageren op onderwerpen, tenminste als jullie dat goed vinden allemaal...................

Groetjes Janneke

Hoi Janneke,

tuurlijk mag je vaker reageren!! Alleen maar leuk, hoe meer zielen hoe meer vreugd.
Ik heb trouwens ook miskramen gehad (1 hele vroege en de andere was ik een week of 6 zwanger)
Soms heb ik daar wel last van, want als ik er over nadenk dan had ik nu al over de helft van mijn zwangerschap heen geweest. Maar ja het is niet anders.... Nu gaan we binnenkort weer beginnen en ik hoop maar dat ik snel zwanger ben en dat alles goed gaat...

groetjes Mariska

Hey Mariska,

Ik snap dat wel, heb dat namelijk zelf ook, zou anders eind augustus bevallen.
Zeker nu onze beste vrienden een kindje krijgen, heb ik er wat meer last van, maar het is niet anders.............
Helaas gaat het zwanger worden bij ons niet zo snel, dus het is echt geduld is een schone zaak!!
Dat ik in december zwanger was , was voor ns ook echt een verrassing omdat dat pas de tweede ronde was, en we het niet verwacht hadden.
Had er ook gelijk geen goed gevoel over, en dat gevoel is dus uitgekomen.
Ach, we gaan er voor!! en we zien dan wel

Groetjes Janneke

Hoi Janneke,

Ik had ook een slecht gevoel toen het misging. Toen we in juli 2006 besloten voor een kindje te gaan was het meteen de eerste keer raak, maar ging het heel erg snel mis. De maand erna was ik weer zwanger en dat is wel goed gegaan.
Nu weet ik dat ik geen klagen heb, omdat sommigen jaren bezig zijn en het dan nog niet lukt, maar miskramen is zo rot. Je bent al helemaal blij en dan gaat het fout. Best gemeen van moeder natuur.

Ik hoop dat je snel zwanger wordt!

liefs Maris

Terug
Bovenaan