hoop

mijn nod was zondag of maandag nu is het bijna vrijdag. maandag erg rugpijn gehad. de ongi kwam niet. dinsdag, geen pijn wel 2 drupjes super doorzichtig bruine slijm. woensdag getempt,37,4 gr en geen slijm ofzo en een negatieve zwangerschapstest. alleen heb ik een foutje gemaakt denk ik door een uur van te voren een halve liter water te drinken. donderdag temp is nog hoog, ongeveer 37,1 en weer een klein beetje bruin slijm.morgen ocht doe ik weer een test maar dan met ocht urine. een kennis had trouwens met de zelfde huismerk test 3 keer negatief terwijl ze hartstikke zwanger was.

willen jullie voor me duimen ? of dit verhaal bevestigen,ben namelijk super nerveus.
dikke kus lady

Lieve Lady,

Op zich aan je temp te zien en de dingen die je omschrijft zou je zeggen dat je hartstikke zwanger bent !! Maar ik ben geen expert natuurlijk. En wat de negatieve test betreft, het kan natuurlijk ook nog zo zijn dat je nog niet genoeg hormoon hebt aangemaakt. Dus kan het maar zo zijn dat je morgen wel een positieve test hebt. En het water drinken ?? Nog nooit van gehoord dat dat invloed heeft. Maar net wat ik zeg, ben natuurlijk geen expert. Ik ben ook nog veel aan het oefenen, we zitten in ronde 2 en ik zit op dag 17. De vorige maand werd ik 1 dag eerder dan de bedoeling was ongi. Dus nog geen ervaringen met zwangerschapstesten. Maar ik zal mijn duimen blauw voor je draaien !!!

Groetjes Biaggi.

Hallo Lady,

Ik heb inderdaad ook gelezen dat je van tevoren niks mocht drinken dus...

Heb nu de bijsluiter erbij gepakt en daarin staat het volgende:eek:verdadige vochtinname kan het zwangerschapshormoon verdunnen en het testresultaat beinvloeden(= pedictor)

Ik zal voor je duimen.

En voor morgenochtend, succes!lees graag morgen hoe het is afgelopen! groetjes: Chili

hai,
Bij min eerste kindje had ik dezelfde verschijnselen als jij. 3x neg. test, maar toch errug zwanger bleek uiteindelijk.
Ook had ik toen die afscheiding.
K'duim voor je

Hoi
Ik heb gister zo', bruine afscheiding gehad wel helder wa is da dan? Moet rond 13 mei weer ongi worden! Heb ook licht buik krampjes!
Wie weet het????

Hoi Lady,

Ik hoop echt voor je dat je zwanger bent. Ikzelf ben ook elke keer aan het temperaturen en ik zit op 37.0, maar ik heb ook last van mijn buik. Ik ben ook al overtijd, maar ik wacht nog steeds maar even.. Succes morgen en ik hoor het graag van je

xxx
pat

Hoi Lady en alle anderen,
Ik lees al een hele tijd mee met jullie berichten. En nu ga ik dan toch ook maar reageren want ik herken mezelf compleet in het verhaal van Lady. Ik ben nu 2 dagen overtijd. Gisteren een negatieve test gehad maar wel vandaag en gisteren een lichte bruine kleur in mijn afscheiding. Van mij mag mijn od komen want ik wordt er knetterzenuwachtig van als ik dan toch niet zwanger ben waar blijft het dan? Morgen maar weer een test kopen.
Groetjes Ilse

Terug
Bovenaan