Hoop...

Hallo meiden, donderdag had ik mijn nod,maar naast een beetje licht bruinig en roze aan mijn wc papiertje heeft het nog steeds niet doorgezet...mijn temp blijft hoog. vanmorgen vroeg getest maar nog niets te zien. het was wel een huismerktest... mocht het dinsdag nog zo zijn,,ga ik naar de ha en nog een keer testen met clearblue die schijnt beter te zijn?
Het is compleet het tegenovergestelde als ik ongi ben,heb wel krampjes gehad en elke keer denk je daar komt het.. en dan ga je naar het toilet omdat je weeer moet plassen en niks. ik verlies ook wat vocht maar dat is kleurloos wit.
ik vind het wel fijn om al jullie ervaringen te lezen,zo hou je hoop! ook als het weer niet gelukt is. nou meiden,hopelijk heb ik een dezer dagen uitsluitsel;positief of negatief.ik hoop natuurlijk positief!
gr. petra
 
Hoi Petra,

Jeetje, wat spannend zeg!! Ik begrijp dat je wel al getest heb, maar negatief? Wat rot, maar het kan zijn dat je te weinig zwangerschapshormoon in je urine had en over een paar dagen positief test!! En als je temp ook nog hoog is maak jij volgens mij goede kans hoor!!Wanneer ga je weer testen?

Ik duim voor jullie

liefs moi xxx
 
Terug
Bovenaan