A
Anoniem
Guest
hallo allemaal ben net nieuw hier en wil jullie allemaal toch een kleine hart onder de riem steken . ik ben jemnah en 30 jaar en 5 jaar geleden bevallen van een gezonde zoon op een normale manier . nou wat zou dat zullen jullie zeggen maar het leek mij geweldig om twee kinderen kort op elkaar te hebben dus dat mika ( onze zoon ) een half jaar was zijn we weer begonnen met proberen nou dat bleek niet zo makkelijk als de eerste keer na anderhalf jaar zijn we door de huisarts eindelijk doorgestuurd naar een gynaecoloog ( had al na jaar gekund dus laat je niks wijsmaken door huisarts ) die stuurde ons al heel gauw door naar het fertiliteitscentrum want het sperma van mijn man was niet goed en bij mij werd er endometriose vastgesteld ( verklevingen ) we kwamen bij het olvg in amsterdam terecht en daar werd al gauw vastgesteld dat we aan de iui moesten . we waren inmiddels wel al bijna 3 jaar verder na 4 pogingen iui kregen we te horen dat het niet echt veel nut meer had want het sperma van mijn man werd steeds slechter conclusie de eerste was lucky shot geweest is ! is trouwens heel vervelend dat mensen zeggen dat je niet moet zeuren om dat je er al 1 heb alsof je van een tweede niet zo houden of zo . maar goed toen een jaar rust genomen even een gedoe meer aan je lichaam . nadat er in september van afgeopen jaar nog ergere endometriose vastgesteld werd bij mij werd de keuze in ene heel beperkt of ivf of niks meer dus besloten om voor de ivf te gaan . in maart van dit jaar is datin gang gezet eerst de intake gesprekken en zo en toen ermee begonnen op het laatste moment werd het zelfs nog icsi omdat het sperma van mij man niet eens goed genoeg was voor ivf. maar goed ik wil jullie dus zeggen dat er ect hoop is want heb twee weken terug te horen gekregen dat het gelukt is .ik ben zwanger ! het is nu afwachten of het allemaal goed zit ( ik krijg over twee weken echo ) maar ik geniet nu van het moment en wou jullie toch laten weten dat het kan ! wens jullie allemaal veel sterkte met alles wat komen gaat en heel veel succes voor de toekomst !!!
groetjes en liefs van jemnah
groetjes en liefs van jemnah