Hoop

Hallo lieven mensen!

We hebben hoop - hoop op dat het misschien toch het nog een keer gaat gebeuren en hoop doet leven dus zolang we hoop hebben kijken we vooruit!

Deze week te horen gekregen dat ik dit jaar nog geopereerd ga worden aan het euvel wat ik heb. De zwakke plek in mijn baarmoeder gaan ze er tussenuit halen en de plek waar mijn baarmoeder vergroeid is met mijn buikwand gaan ze los maken. Een ingreep die nog niet eerder heeft plaats gevonden maar ze gaan het met zijn tweetje doen en ik moet zeggen dat dat vertrouwen en hoop geeft. Tuurlijk baal ik van het hele gedoe en de vertragende factor maar zoals het nu is, is er geen hoop meer voor ons.

Ik ben zo blij dat ik zo volgehouden heb aan mijn gevoel dat er iets mis was na de sectio. We waren zelfs bijna een IUI traject (wat dan op niks was uitgelopen) gestart maar het was dat ik nog even terug kwam op mijn klachten en dat ik daardoor doorverwezen ben geworden. Fingers crossed dat het dit jaar nog gaat lukken met de operatie en dan heb ik hoop dat 2011 ons jaar gaat worden!

lfs

Hoi Moeska,

Fijn dat ze je klachten toch serieus hebben genomen en dat je dit jaar nog geholpen kan worden. Hoop dat je niet meer heel lang hoeft te wachten! En dat je daarna snel zwanger zult zijn. Moet je na de operatie nog lang herstellen voordat je zwanger mag worden of weet je dat niet.

Groetjes,

hoi Moeska,
wat fijn dat je dit jaar nog geholpen word!
Dat geeft weer hoop,
en dan kan je alles net weer wat beter aan.
duimen dat 2011 de operatie gaat zoals de bedoeling was en dan gaan we voor 2011!!!
liefs Fleur

Helemaal goed dat je toch aan je gevoel hebt vastgehouden! Fijn om weer een positief bericht te zien, hoe lang moet je herstellen?

Heel veel succes!

Liefs,
Maaike

Dat weet ik eigenlijk niet - hij zei toen iets van op zijn minst 3 maanden. Ik houd het zelf maar op 6 maanden. Bij ons dochtertje telde we ook niet gelijk aan dus we moeten even kijken wat het plan gaat worden.

Lfs Moeska

Ondanks de ingreep die volgens mij best heftig is, klinkt het allemaal wel positief!

Heel veel sterkte en hopelijk ben je snel zwanger als jullie groen licht heben gekregen na de operatie!

Terug
Bovenaan