hoopgevende verhalen?

Hallo dames!

Helaas ben ik op het forum tegenwoordig niet alleen meer bij 0-1 jaar te vinden maar ook bij verlies en verdriet......
Ik heb namelijk een maand geleden een curretage gehad.
We gingen voor een termijnecho naar het diagnostisch centrum waar we ons erg op verheugde (we hebben nml. al een dochtertje van 1 en het was zo geweldig om haar te zien na een eerdere miskraam) maar helaas geen klein spartelend kindje maar een leeg vruchtzakje.....weer een miskraam...omdat het vruchtje niet vanzelf kwam ben ik gecurrateerd.
Het was zo'n ontzettende teleurstelling, we hadden ons natuurlijk erg verheugd op de komst van een 2e kaboutertje!..
Nu heb ik eigenlijk behoefte aan wat positieve verhalen over (snel!..) zwanger worden na een curretage!...

Ik heb nooit een curettage gehad, maar in september 2004 heb ik na een zwangerschap van 39 weken en 3 dagen mijn zoontje verloren.
Ik wist meteen, dat ik zo snel mogelijk weer zwanger wilde worden, en 3 maanden later was het zover.
Helaas is deze met 6 weken in een miskraam geeindingd, maar is spontaan afgekomen, vandaar dat ik geen curettage heb gehad.
Ik hield moed, en was erg bezig met opnieuw zwanger te geraken, en doordat ik er zoveel mee bezig was, duurde het nog 7 a  8 maanden voor ik weer zwanger was.
10 mei 2006 ben ik bevallen van een prachtige en kerngezonde dochter!
Ik zou willen adviseren, om afleiding te zoeken, des te sneller zal je zwanger zijn.
Na de bevalling van mijn dochtertje, kwam het verdriet over mijn zoontje en de miskraam weer heel hevig terug, maar dit was voor mij alleen maar goed, want nu heb ik de kans gekregen om het te verwerken.
Het gemis blijft, maar er is weer een toekomst!

Heel veel sterkte en succes!!!

Groetjes Mamarovileur, mama van ROdy* VIviane en fLEUR

mijn vriendin heeft een miskraam gehad en zij heeft ook een curitage gehad,omdat ze er vlak erna zou gaan trouwen. ze was erg bang dat het eruit kwam als ze in de witte jurk stond. na maand na de curitage was zij in blijde verwachting en heeft nu een gezond kindje!

Ze moest eerst eigenlijk een maand wachten zodat ze een datum had van haar mestruatie. maar ze hadden zoiets we vrijen lekker met elkaar en zien wel, w ezullen de vruchtbare week iets minder vrijen, maar die ene keer was het toch raak.

ik wens je heel veel succes en strekte

Ik hen ook na een zwangerschap van 11,5 week een miskraam gehad. En omdat het niet losliet ben ik eind jan. 2004 gecurreteerd. Eind februari was ik alweer zwanger en in november bevallen van een prachtige zoon.
Dus zoals je kunt lezen kun je daarna weer heel snel zwanger worden.
Heel veel sterkte.......

Hoi,

Jammer dat je een miskraam hebt gehad!

Ik heb het zelf ook 2 keer gehad en ben ook beide keren gecuretteerd. De 1e keer duurde het 5 maanden voordat ik weer zwanger was. De 2e curettage was in nov. 2005 en in december was ik alweer zwanger en ben in sept 2006 bevallen van een prachtige dochter!

Ik hoop dat je snel weer zwanger mag worden.

Liefs Annemarie

MOOI MAN!!!!!!!! blijk ik zelf een hoopgevend verhaal te zijn...............
Gisteren heb ik getest en ik ben zwanger!!!!
Het is dus meteen gelukt nadat we weer 'doelmatig' doch met veel plezier aan de klus gingen!!

Hoop dat iedereen die er ook zo hard op hoopt ook  snel zwanger mag zijn!

Groetjes Rian

Lieve Rian

wat fijn dat je zwanger bent ! Dat is echt een hoopgevend verhaal. Ik heb gisteren een mk gehad (5wk en 4 dagen) en ik ben nog erg verdrietig maar jouw verhaal geeft me weer hoop.

Wens je een hele fijne zwangerschap !
Mama van Kai

Terug
Bovenaan