Hoopvol

Hallo Damens,

Ik ben nieuw hier en een kleine uitleg.
Ben al 1,5 jaar geleden gestopt met de pil. Altijd een hele erge onregelmatige cyclus gehad en hiervoor bij de huisarts geweest / doorgestuurd. Na wat onderzoeken bleek dat ik een te hoog mannelijk hormoon heb en dit de oorzaak van een onregelmatige cyclus is. De afgelopen maanden zit ik tussen de 30 - 35 dagen cyclus.

Deze mnd voor het eerst een ovulatie test gedaan ( ochtend & avond ) maar is altijd negatief geweest.

Nu zijn we vorige week bij de fertiliteit arts geweest voor het opstarten van een behandeling ( extra hulp )
Hiervoor heb ik een inwendig onderzoek gehad en daar komt die...

De arts zag een groot zwarte Balonnetje.
Hierover deed de arts heel geheimzinnig. Wel wist ze mij te vertellen dat ik zeker wel een eisprong heb gehad een week daarvoor ondanks mijn eigen negatieve testen!
Uiteraard vroeg ik wat het zwarte Balonnetje inhield maar het enige wat er werd gezegd, je bent misschien al zwanger !!! Ook zei ze dat ze een mooie slijmprop zag wat inhield dat ik een eisprong had gehad ...
als huiswerk kreeg ik ook mee, aankomende vrijdag een zwangerschaps test doen omdat ik donderdag ongesteld moet worden ? Maar zo zeker is dat niet omdat ik een onregelmatige cyclus hebt.

Vandaag moeten we wel het zaad van mijn partner inleveren maar we zijn zo onzeker.

Ook voel ik me mega moe, licht hoofdpijn, vaak plassen maar heb ik altijd al gedaan, gespannen borsten maar dit heb ik ook altijd als ik tegen mij cyclus aanzit...

Nu al 2 vroege zwangerschaps testen gedaan maar zijn negatief.

Nu wachten op aankomende vrijdag in de hoop nog steeds niet ongesteld zodat we weer kunnen testen ...

Zijn hier vrouwen die dit ook herkennen ?
Het houdt ons de hele tijd bezig dat de arts een zwart ballonnetje zag ..
Ook werd die ingezoomd en gezegd mooie “ spinnendraden “ wat betekend dit toch ? Ze deden echt zo vaag ....

 
Ik heb hier geen ervaring mee maar wat moet dit spannend zijn!! 
Probeer alleen je zelf niet te gek te maken door nu al te testen, dat is nog wat vroeg, en maak je jezelf alleen maar misschien onnodig teleurgesteld! 
Zal voor je duimen en wens je succes en sterkte deze week!
 
Zooo wat spannend! En idd niet testen hoor die zijn uiteraard negatief. Zit te lang nog tussen. Maak je jezelf echt helemaal gek mee hoe moeilijk dat ook is!
En dan mijn ervaring. Ik heb in totaal 5 maanden een ovulatie proberen bij te houden. Nooit een smiley van clearblue of een duidelijke tweede streep, toch 2x zwanger geraakt. Bij beide keren wilde ik het bijhouden en iedere keer dacht ik dus geen ei te hebben. Hield me netjes aan de regels, maar kreeg gewoon nooit een piek.. 
Dus wat ovulatietesten betreft, ik kan er niet op vertrouwen! Heel veel succes en ik hoop het echt voor je!
 
Bedankt voor jullie reacties! 
 
Ik probeer mezelf rustig te houden maar is zo lastig.
helemaal door de reactie van de arts met wat er op de echo te zien was...
de arts gaf zelf ook aan, pas aankomende vrijdag testen maar kon het gewoon niet laten. 
Ik werk zelf full time, deze week genoeg ( werk ) afleiding zodat het snel vrijdag is ... 
 
 
Terug
Bovenaan