hoor ik het goed of ben ik gek aan het worden .....??????????!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
hoi dames

ik reageer niet meer zo vaak maar ik lees wel iedere dag trouw mee met jullie verhalen maar nu heb ik iets waarvan ik dacht dat kan niet en wat ik toch met jullie wilde delen.
Ra'Shae is vandaag precies 5 maanden HIEP HIEP HOERAAAAAAA wat gaat het snel allemaal maar ja daar gaat het niet om al zeker twee weken hoor ik deze dame een woordje brabbelen en ik dacht neeeeeeeeeeeeee.............. daar ìs ze echt nog te jong voor om dat te doen maar vanmorgen hoorde ik het echt duidelijk en ja hoor ik weet het zeker
MIJN KLEINE MEID ZEGT MAMA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   ja echt ze zegt het echt ik ben helemaal in tranen wel van geluk hoor hahahahaha met mijn andere twee   meiden ging het echt niet zo snel maar deze kleine meid zit op een racefiets qua ontwikkeling.
ik ben echt helemaal in de wolken vandaag kan mijn dag niet meer stuk
dat wilde ik even met jullie delen
goed he !!!!!

groetjes  

Fasily ( een hele trotse mama ) en Ra'Shae vandaag 5 mnd ( 22 wkn)

wow wat een super moment, mijn ventje is nu 4 maand en een week, en praat de oren van mijn hoofd, maar niets waarvan ik denk dat het een woordje zou kunnen zijn,

met hoe oud beginnen ze eigenlijk echt woordjes te zeggen, normaal nog niet bij 5 maandjes toch?

Dat is erg vroeg hoor. Het zijn dan ook vaak klanken die ze aan het oefenen zijn wat op mama kan lijken of dat het echt mama is.Maar echt gericht woordjes zeggen doen ze pas veel later. Maar ook van die klanken kan je natuurlijk volop genieten.

Mijn meisje komt nog niet verder dan uh ah eh, maar ook zo vertederend.

Ze is nu 4 maanden en 1 dag.

Wel heeft onze kleine meid zich vandaag omgerold. En nee niet van rug naar buik, maar van buik naar rug. En voor papa de primeur.

Miep

Aahh wat leuk (ook als zegt hij het niet bewust, in jou oren wel )
Ik kan me voorstellen hoe je je voelt.

Als ik s'ochtends in de kamer van mijn zoontje kom, en hij straalt...
dan smelt ik al.
En als zou gaan praten... dan weet ik het niet meer .

@dame : als hij zou gaan praten zou je na 10 jaar wensen dat hij ook eens 5 minuten zn mond dicht kan houden hahaha of in ieder geval van onderwerp verandert en het niet de hele tijd over playstation of pokemon heeft :|

het maakt ook niet uit welke mijlpaal het is he...het is steeds zo geweldig..van lachen rollen naar staan, lopen en zindelijkheid...wat ze ook nieuw leren....als mama (en papa) ben je zooooo ontzettend trots!!!

leuk hoor...mama....mijn dochter doet wel heel veel mmmmmmm, dus we zijn druk aan het oefenen voor mama, maar ik denk dat het nog wel even gaat duren, onze jongste is met alles wat langzamer dan de oudste, maar ik moet zeggen dat ik het niet zo erg vind, blijf nog maar lekker even klein

groetjes Yvonne

Terug
Bovenaan