hoor, wie schopt daar binnen.....?????

A

Anoniem

Guest
hoi hoi..

zou het echt zo zijn, ???

vrijdagavond lag ik op mijn rug in bed....ik lag met mijn handen op mijn bed en opeens na een tijdje voelde ik een heeeel raar gevoel, duwtje, luchtverplaatsing... ik weet niet hoe ik het moet omschrijven.....maar ik voelde iets van binnen   en het waren niet mijn darmen.....ik schrok er best van, het was ook zo raar.

gisteravond weer gevoeld en weer voelde ik een duwtje van binnenuit en nu twee keer, daarna hield het op......

vanmorgen voelde ik niets meer...

zou het dan echt zo zijn, is dit mijn kindje dat ik voel bewegen?????
ik voel me nu zo raar ...

liefs tobi

Als je een week of 20 bent zou het goed kunnen. Ben je echter maar 7 weken dan is het net echt mogelijk (sorry even een beetje flauw..., maar ja het is ook een beetje moeilijk antwoord te geven op een vraag als er belangrijke info mist). Maar goed ik neem aan dat je al wat verder in je zwangerschap bent. En inderdaad kan je dan schopjes tegen je hand voelen.

groetjes,
Wietske

hoi hoi

oh hahahah, zwanger  ???   (  vergeet zoveel dingen tegenwoordig)....

natuurlijk stom om niet te zeggen hoever ik ben....

ik ga de 19e week van mijn zwangerschap in (afgelopen vrijdag 18 weken zwanger)

groetjes tobi

Hoi Tobi,

Volgens mij is dat echt je kindje. Bijzonder he?

Ik kan niet wachten tot ik die van mij op dezelfde manier ga voelen. Heb hem/haar al wel gevoeld maar niet op die manier met mijn handen. Maar meer als een vlindertje in mijn buik. En nog maar heel sporadisch.

Groet Xanthe

Sinterklaas ???? hihi
Ik denk ook wel dat het je kindje is. Dat kan heel goed vanaf een week of 18.........eerder ook al wel maar bij een eerste is het eerder om en na bij de 20 weken.
Let er wel op je kunt het nu ook wel ineens een week niet voelen hoor......dan is er nog niet aan de hand. Gewoon lekker van genieten als je het voelt en je verder niet te veel zorgen maken.

Groetjes Lillian

Terug
Bovenaan