Hoort dit bij een zwangerschap.

Ik ben nu al 5 weken zwanger en heb met veel symptomen te kampen. De duizeligheid, misselijkheid en de moeiheid die horen erbij, waar ik me zorgen om maak dat zijn de buikkrampen die ik al vanaf het begin heb. Welke vrouwen hebben hier nog meer ervaring mee? Ben trouwens ook in een ruimte geweest waar kinderen waren met waterpokken, kan dit kwaad? Maak me zorgen!
 
Hallo,

Heb in het prille begin zelf ook last gehad van buikkrampen (alsof je gewoon ongesteld wordt) Maar alles is nog steeds goed en ben inmiddels 24 weken heen. Anders bel je voor de zekerheid je huisarts of verloskundige even op om dit na te vragen..
Over waterpokken heb ik laatst nog iets gelezen op dit forum (of het juli forum) Misschien kun je even terug bladeren. Groetjes
 
hallo

Ik ben nu 18 weken zwanger en ook ik heb heel veel last gehad van buikkrampen en nu nog wel maar dat schijnt niets ernstigs te zijn waarschijnlijk je banden.Waterpokken kan geen enkele kwaad ik werk zelf met kinderen en ik zit er al een poos midden in,maar heb alles goed naar gevraagd en gelezen maar maak je geen zorgen.Alleen rode hond is gevaarlijk.gr anita
 
Waterpokken kunnen alleen kwaad wanneer je zelf nog geen waterpokken hebt gehad. Toen ik 11 weken zwanger was van mijn oudste had mijn man waterpokken. De verloskundige zei dat het geen kwaad kon omdat ik als kind de waterpokken heb gehad en inderdaad we hebben een gezonde dochter gekregen.
 
Terug
Bovenaan