hoort dit erbij?

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

Ik ben een beetje ongerust, heb namelijk af en toe een misselijkheid vlaag maar dat is echt opkomen en gaan. Maar heb soms ook last van krampjes in mijn buik. Lijkt op lichte menstruatikrampjes. Hoort dit erbij?

Liefs Chantie

Het kan erbij horen dan is het de groei van je baarmoeder.
Groetjes Peet24

Fijn om te horen... ik werd in de nacht wakker met ook van die krampen in mijn buik...

hoe ver ben je?
ik heb het ook vaak gehad, die krampen. denk dat ik het idd eens ben met peet24. groei van je baarmoeder. bij mij is het ook in combinatie met mn darmen. lijkt wel alsof die ook overuren maken sinds ik zwanger ben. ook daar heb ik soms veel last van.

maak je geen zorgen. zal vast goed komen!

liefs, do

vanaf de 16e week was ik ook niet meer misselijk en nu vanaf de 22e week weer af en toe met ook precies die krampen. Ik dacht misschien heel lichte harde buiken?

ik ben nog niet heel ver nog maar 6wk en 3 dgn. Daarom vind ik elk krampje zo eng.
Maar het is wat jullie zeggen, het zal er waarschijnlijk wel bij horen. er gebeurd natuurlijk ook zoveel. Maar na elk krampje vlieg ik naar de wc of ik niet bloied verlies. Te ziek voor woorden eigenlijk.

liefs chan

Hoi,

Ik heb precies hetzelfde, een misselijk gevoel, van net niet moeten overgeven dat even later is verdwenen. Ik denk dat dit er bij hoort. En die krampjes ken ik ook, dit is volgens mij de baarmoeder die uitrekt.

Liefs
Yvonne

Terug
Bovenaan