Hoort hier niet echt thuis, maar maak me beetje zorgen..

Hoi hoi..

Wie kan me helpen.. M'n zoontje (morgen 10 weken) is sinds gister jengelig en heeft verhoging, tegen koorts aan. Vanaf poept ie behoorlijk slijmerig en dun..

Hij is de hele dag wakker en aan het krijsen, zodra ik hem optil en rondloop is ie stil (kan moeilijk de hele dag rondlopen). Afgelopen nacht heeft ie echt lang doorgeslapen (waarschijnlijk van vermoeidheid), maar hij is nu alweer de hele dag in touw..
Soms valt ie net 20 minuten voordat ie zijn flesje krijgt in slaap en na zijn flesje huilt ie weer..

Ik zie echt aan hem dat ie erg moe is.. Verder drinkt ie wel goed en plast goed..

Zal het gewoon een koutje zijn?

liefs,

Jacqueline
 
Hoi!!

Lastig om in te schatten bij die kleintjes...konden ze het maar zeggen!! Maar mocht je het niet vertrouwen en heb je het idee dat hij pijn heeft, dan zou ik naar de dokter gaan. Heb je het idee dat hij door zijn verhoudheid wat huilerig is, dan zou ik hem lekker vertroetelen! Mijn zoontje heeft ook wel eens verhoging gehad en diarree en dat was na een paar dagen weer over!! Zolang je kindje eet en drinkt, plast en poept en alert reageert zou ik mij niet al teveel zorgen maken!!

Groetjes Danielle
 
Terug
Bovenaan