hop paardje hop

Whaaaa........ dat kleine meisje op dat hele grote paard in haar uppie! Stoer hoor dat ze dat durft! Leuke foto's, maare mij niet gezien haha.

Liefs
Susan

even voor de duidelijkheid, wij stonden natuurlijk wel binnen grijpafstand. Zijn even weggedoken voor de foto. Dat jullie niet denken dat Tess helemaal alleen paard aan het rijden is.

Jajaja, dat zeg je nou wel........ zeker omdat ik zo shocked reageer, maar ondertussen laat je dat meisje daar mooi zitten!!

(ik zag heus wel dat iemand die teugels vast heeft natuurlijk)

Het is gewoon een dappere dodo die Tess, écht waar: Sophie klimt al in de gordijnen als er een merel in de tuin zit en tegen alle poesjes die ze ziet zegt ze van een afstandje met een heel klein stemmetje  'jij doette niks hoor.....' )

Liefs
Susan

ook dapperder als deze mama! ik heb pooit 15 op hol geslagen paarden gezien met kindjes erop.... En stonden onder mijn verantwoording! Om het goede voorbeeld te geven ben ik als eerste op het grootste paard gaan zitten om een rondje te rijden. Nou, ik weet waar de uitdrukking 7 kleuren stront vandaan komt hoor!! Catootje heette dat kreng, zal het nooit meer vergeten, had beter gewoon catoo kunnen heten, was niks geen "tje" meer aan!

Kus, Marieke

Oh wat hebben jouw kinderen het heerlijk daar...lekker veel buiten en zelfs een eigen paard! Stoere foto's hoor!

Haha, ik moest wel lachen om Sophie van Susan, met die merel.  Zo moeder, zo dochter  blijkt wel..ik herinner me namelijk dat Susan (behalve dat ze niet in de buurt van paarden komt):
- geiten vindt stinken
- een beetje bang is voor honden
- niks heeft met katten,
kortom, een echte dierenvriend is
!

Groetjes,
Ellen mv Julian (die van de week de kat een trap gaf )

Terug
Bovenaan