@ Hope and Faith / Mariska

Hoi Mariska,
Hoe gaat het met jou? Ik heb je op dit nieuwe forum nog niet gezien en ook bij het oude forum is het voor mijn gevoel lang geleden. Ik ben heel benieuwd hoe het met je gaat? Met je gezondheid, met Zifjon en met je zwangerschap. Ik denk geregeld aan je, ook omdat wij allebei een rotstart hadden met een huilbaby.
Hopelijk heb je het gewoon te druk om te reageren. Misschien zit je wel op Hyves, daar zit ik weer niet. Of weet iemand anders hoe het met Mariska gaat?
Groetjes,
Dory

Hey Dory,

wat lie een berrichtje voor mij ik moet je eerlijk bekennen ik had de laatste maanden niet zo zin meer in het forum vond er veel gezeur opstaan. En zeker niet toen het allemaal ging veranderen. er gebeurd veel hier de laatste tijd en vandaag is echt weer zo een dag dat je denkt HELP. Zifjon is aan het dwars liggen huilen gooit zich op d egrond en doet alles wat god verboden heeft. Ik ben al weer bijna 21 weken zwanger en we krijgen weer een zoon. Dus dat wordt straks druk druk met twee hyper kindjes. Hopelijk wordt nr2 wat makkelijker en rustiger. Voor de rest groeit Zifjon goed en ontwikkeld hij zich snel hij is nu 84 cm staand en weegd 12.1 kilo. Hij heeft dus veel hyper dagen en moet dan naar buiten om te kunnen stuiteren. Maar vandaag is het niet zo mooie weer en moet ik beetje rustig aan doen en vind hij het niet ok. Voor de rest is het een lief mannetje en hebben we eindleijk weer een goed ritme te pakken. Mijn zwangerschap verloopt ontzettend goed vergeleken bij Zifjon heb wel wat sneller harde buiken door het tillen maar let daar goed op. Ik heb geen hyves en las de laatste tijd alleen nog maar forum was zelf inlog gegevens kwijt. Maar heb ze speciaal hiervoor aangemaakt hoe is met jou

Hoi Mariska,

Sorry voor mijn belachelijk late reactie... Maar je snapt wel waarom, na dat tobben met die ooronsteking.
Leuk om weer iets van je te lezen! Fijn dat het goed gaat met de zwangerschap.
Mijn dochter en Zifjon lijken qua gedrag best op elkaar, lees ik zo. Lekker dwars zijn en ik vraag me wel eens af of ze begrijpt wat het woord 'nee' betekent als ik het zeg. Slechts 100 keer per dag... pfff....
Mijn dochter is ook erg druk, constant bewegen, overal heen rennen. Ze ziet geen gevaar en rent zo onder een auto of in de sloot... Luisteren? Ho maar!
Maar ze is ook heus lief, zeker als ik een kusje of knuffel van haar krijg! Ze is ook lief met dieren en speelt heel graag met andere kinderen. Daarom zou het zo leuk kunnen zijn als ze een broertje of zusje zou krijgen, ooit. Maar dat zit er voorlopig nog niet in, helaas.
Ze is trouwens zo'n 85 cm en weegt 11,5 kilo. Nu weegt ze waarschijnlijk iets minder, omdat ze een paar dagen bijna niets gegeten heeft. Maar ze wordt in verhouding nu langer dan dat ze zwaar is. Dat is wel leuk om te zien. Niet meer dat dikke propje van eerst. ;-)
Groetjes,
Dory

Terug
Bovenaan