A
Anoniem
Guest
hallo iedereen ik zit nu in ronde 23, en heb nu echt zoiets van we gaan het nu deze week iedere dag doen want ik wil nu wel eens een positieve test in plaats van negatief!!!alleen ja wanneer is nu de juiste tijd he??ik ben altijd netjes op tijd ong dus ik zou het eigenlijk een beetje uit kunnen tellen haha zou je zeggen maar wanneer is nou de juiste tijd?? wie weet dat? ik dacht tussen de 12 / 14 dagen klopt dat of niet?? dan zou ik dinsdag ( morgen ) mijn ei moeten hebben?? nou dan moet het wel raak zijn hoor want we hebben het vrijdag en zondag gedaan en vandaag moet ook nog maar haha!!maar ja je weet maar nooit he!! kan ook tussen je oren zitten zeggen!! maar ik heb nu wel wat buikkrampjes enz... zou het dan toch mijn lieve eitje zijn haha!!! we zullen zien ,mijn nod is 13 maart, dus ben benieuwd ? ik heb eigenlijk nog 1 vraagje?? hoe werken ovu testen want ik wil dat eigenlijk ook gaan doen moet je die dan iedere dag doen?? of hoe werkt dat ?? ik hoop dat iemand mij het kan uitleggen en daar zin in heeft??
tot snel,
groetjes wendy
tot snel,
groetjes wendy