hopelijk deze maand??

A

Anoniem

Guest
hallo iedereen ik zit nu in ronde 23,   en heb nu echt zoiets van we gaan het nu deze week iedere dag doen want ik wil nu wel eens een positieve test in plaats van negatief!!!alleen ja wanneer is nu de juiste tijd he??ik ben altijd netjes op tijd ong dus ik zou het eigenlijk een beetje uit kunnen tellen haha zou je zeggen maar wanneer is nou de juiste tijd?? wie weet dat? ik dacht tussen de 12 / 14 dagen klopt dat of niet?? dan zou ik dinsdag ( morgen ) mijn ei moeten hebben?? nou dan moet het wel raak zijn hoor want we hebben het vrijdag en zondag gedaan en vandaag moet ook nog maar haha!!maar ja je weet maar nooit he!! kan ook tussen je oren zitten zeggen!! maar ik heb nu wel wat buikkrampjes enz... zou het dan toch mijn lieve eitje zijn haha!!! we zullen zien ,mijn nod  is 13 maart, dus ben benieuwd ?  ik heb eigenlijk nog 1 vraagje?? hoe werken ovu testen want ik wil dat eigenlijk ook gaan doen moet  je die dan iedere dag doen?? of hoe werkt dat ?? ik hoop dat iemand mij het kan  uitleggen en daar zin in heeft??
tot snel,
                        groetjes wendy  

He depri,

Ik hoop zo erg voor je dat het deze maand raak zal zijn.

Wat betrefd de ovu testen...heel simpel...

Als je ene cyclus hebt van 28 dagen en regelmatig is moet je rond dag 10 (volgens mij..je kan ff checken op www.babybrabbel.nl onder informatief) beginnen met testen. Als je een langere zyclus hebt moet je later beginnen met testen. Ik heb een cyclus van 35 dagen en begin op dag 18. heb vaak mn ei rond dag 22 of 24.
Elke dag als je opstaat 's ochtends plas je ff over het staafje heen of vang je je urine op in een potje en doet daar het staafje in...eigenlijk dus net als een zwangerschapstest. Als de teststreep donkerder is dan de controlestreep komt je ei eraan..dus gelijk gaan klussen. Ik ga nu zelf beginnen met de ovu testen van clear blue digitaal. Die is veel duidelijker. Dan krijg je gewoon een eitje in het schermpje inplaats je moeilijk zit te kijken naar die twee streepjes. Ik heb namelijk altijd dat de teststreep donkerder en donkerder wordt en dan zit je dus elke dag te twijfelen.

Hoop dat je er wat aan hebt! Als ik jou was zou ik ook gaan temperaturen, Dan heb je dubbel zekerheid. Je moet dan elke dag VOORDAT je opstaat (dus ook niet je vriend een kus geven, niet ff gaan plassen...niet bewegen gewoon) je temp. nemen. Die schrijf je dag elke dag op en een dag wordt je temp. ineens ongeveer 0,5 graden hoger en dan is je ei geweest. Als het goed is heb je dan een dag of twee ervoor een positieve ovu. test in je handen gehad.

Succes ermee!!!! Hoop dat je snel zwnager wordt...het is je gegunt!

Knuf

oh ja...belangrijk detail :)

Als je gaat temp. moet je elke dag je temp. nemen op hetzelfde tijdsstip. Dus elke dag om 0700 bijvoorbeeld. Erg belangrijk!

Knuf

Ehm nou, het is beter om het gewoon om de dag te doen, elke dag is niet goed voor de kwaliteit van het zaad!
Misschien eens een tijdje heel de maand om de dag omdat het moeilijk is te zeggen wanneer je precies eisprong hebt??

Enneh ben je al bij de dokter geweest??

Hoi Depri,

jeetje zeg wat rot voor je dat je al zolang bezig bent.

Als ik jou was zal ik vanaf de 1ste dag van je menstruatie 3 maanden lang temperaturen. En ik zal inderdaad ook naar je huisarts gaan. (als je daar tenminste nog niet geweest bent) Ik weet uit ervaring dat als je naar een gyneacollog wilt je eerst 3 maanden moet tempen, en mijn huisarts stelde vorige week voor dat mijn man een sperma test gaat doen. Deze kun je gewoon bij de apotheek kopen en is volgens mijn huisarts zeer betrouwbaar!
Helaas wilt mijn man er nog niks van weten maar de jouwe mischien wel!

oja, ik weet niet of je man rookt, maar dan zal het helemaal goed zijn als hij ook iedere dag een foliumzuurtje slikt! Echt waar!!!

hou je ons op de hoogte?!

Liefs Annie1

Terug
Bovenaan