A
Anoniem
Guest
hoi dames ik hoop dat ik een eisprong heb deze maand!!!ik ben in okt. vorig jaar gestopt met de pil en zit nu in ronde 9 ben in ronde vijf begonnen met ovulatietesten maar kon nooit echt een duidelijke lh piek ontdekken ik had wel twee streepjes maar niet zo duidelijk het 2e streepje nou moet ik er ook bij zeggen dat ik een onregelmatige cyclus heb en vanaf april redelijk 41 dagen en mei 31 en juni 30 en begin juli 25 dagen nou heb ik de vorige ronde ook weer getest en ook geen eisprong kunnen ontdekken maar helaas ben ik toen achteraf te laat gestart met testen ik was uit gegaan van een cyclus van 31 dagen en was toen begonnen met testen op dag 13 maar mijn cyclus was dus toen 25 dagen!!! nou ben ik deze ronde eens gestart met tempen gaat gemakkelijk elke morgen om 06.15 tempen en ik heb nog steeds een temp.van 36.3 soms 36.4 of 36.1 dus nog geen verhoging kunnen constateren helaas dus deze maand geen cyclus van 25 dagen!!!! hopelijk gaat mijn temp. een dezer dagen omhoog dan heb ik een beetje rust dan heb ik een eisprong gehad!! we klussen nu wel om de dag dus wie weet!!!!! sorry voor mijn lange verhaal en ik hoop dat ik misschien wat meer uitle kan krijgen over het tempen groetjes miranda