hopelijk een eisprong!!!

A

Anoniem

Guest
hoi dames ik hoop dat ik een eisprong heb deze maand!!!ik ben in okt. vorig jaar gestopt met de pil en zit nu in ronde 9 ben in ronde vijf begonnen met ovulatietesten maar kon nooit echt een duidelijke lh piek ontdekken ik had wel twee streepjes maar niet zo duidelijk het 2e streepje nou moet ik er ook bij zeggen dat ik een onregelmatige cyclus heb en vanaf april redelijk 41 dagen en mei 31 en juni 30 en begin juli 25 dagen nou heb ik de vorige ronde ook weer getest en ook geen eisprong kunnen ontdekken maar helaas ben ik toen achteraf te laat gestart met testen ik was uit gegaan van een cyclus van 31 dagen en was toen begonnen met testen op dag 13 maar mijn cyclus was dus toen 25 dagen!!! nou ben ik deze ronde eens gestart met tempen gaat gemakkelijk elke morgen om 06.15 tempen en ik heb nog steeds een temp.van 36.3 soms 36.4 of 36.1 dus nog geen verhoging kunnen constateren helaas dus deze maand geen cyclus van 25 dagen!!!! hopelijk gaat mijn temp. een dezer dagen omhoog dan heb ik een beetje rust dan heb ik een eisprong gehad!! we klussen nu wel om de dag dus wie weet!!!!! sorry voor mijn lange verhaal en ik hoop dat ik misschien wat meer uitle kan krijgen over het tempen groetjes miranda

hee meissie

tja tis me wat het die testen en al die hulpmiddelen om maar iets te leren over je lichaam...pfffffffffff. ik weet er alles van hoor zoals iedereen hier op het forum...ik ben ook niet regelmatig ( alhoewel mijn HA vind dat ik dit wel ben blijkbaar..??) mijn cyclus varieerd tussen de 26 en de 32 dagen. ik gebruik de testen van clearblue met het lachende gezichtej omdat ik dat geklooi met wel/niet donkerder streepje niks vind. tis nooit duidelijk en tja, een lachend gezichtje wel. ik zie het gelukkig ook goed aan mijn cervixslijm. 2 dagen voor mijn eisprong is mijn slijm erg overvloedig en draderig. temeperatuur opnemen heb ik ook geprobeert en werkt wel, ware het niet dat je temp pas 2 dagen na je ei omhoog gaat dus...en zelf dat verschild van lichaam op lichaam. kortom,
hier kun je niks mee hahahaha ik wens je veel succes en hoop dat je toch je lichaam goed leert kennen!! liefs sweety

heyyyyyyyyyy sweety tja het is idd wat met die testen  maar ik had de vorige ronde die testen gebruikt met dat lachende gezichtje maar helaas ben ik achteraf te vroeg gestart met testen dus ik had geen lachend gezichtje!!!!! en nu maar weer afwachten he ik zie ook nog niks aan mijn slijm en met tempen tja ik probeer het eens uit,ben gewoon bang dat ik helemaal geen eisprong heb iedere maand je hoort af en toe van die gekke verhalen meid dat maakt me onzeker!!!!!!!!!! maar ja ooit komt voor ons ook de dag de we positief testen en dat we zwanger zijn( en voor jou dat het dan deze keer wel goed mag gaan dat gun ik je zo meid!!!!!!!!) groetjes en een dikke knuffel miranda

Hee Sweety, ik temperatuur eigenlijk meer om te weten dat ik een eisprong heb en wanneer ongeveer. Je moet toch regelmatig klussen en niet een gelukstreffer van 1x en hopen dat je je eisprong de dag erop hebt haha. Het is ook een kwestie van geluk hebben denk ik.

joehoee

mirandaaaaaa26, 1 ding meid: als je ongi wordt heb je altijd een eisprong gehad, dus zit daar maar niet over in. alleen tis wanneer wat moeilijker is.gewoon optijd beginnen met testen en mischien heb je wel 2 testen nodig dat wel, voor jezelf afwegen of je dat het waard vindt..

en deez, dat kan ook, en idd ik geloof ook dat moeder natuur merendeel regelt hoor en dat het ook kwestie van geluk is. anders was het bij heel veel stellen al gelukt nietwaar??

allebei veel plezier en het moet vooral leuk blijven om te klussen. ik heb ook een maand gehad dat ik gerwoon geen zin had en dan heb ik zoiets van jammer dan volgende maand...maar ja das niet voor iedereen natuurlijk. kan me voorstellen dat als je al heel lang bezig bent je geen maand onbenut wil laten...

liefs sweety

heyyyyyyyyyyyyy sweetyyyyyyyyyyyy weet je dat heel zeker meid dat als je ongi wordt dat je dan ook een eisprong hebt gehad ik hoop het zo!!!!!!!!!!!!!! en dat is het mij zeker waard twee keer per dag testen als je het graag wil dan heb je er alles voor over he meid. ik teste normaal meteen s'ochtends met de ochtenurine is dat wel goed sweety? en wanneer zou ik dan een tweede keer moeten testen s'avonds of zo en je hebt idd gelijk niet elke maand is hetzelfde ik heb ook wel eens van die dagen dat ik er minder zin in heb en dan denk ik gewoon volgende maand beter!!!!!!!! hoe is het nu met meid? heb jij je ei gehad ik dacht vorige week he dus voor jou wordt het nu weer spannend he ik duim voor je!!!!!!!!!!! dikke knuffel miranda

hoiiiiiiiiiiiiii

ik bedoelde met 2 testen dat je op dag 10 begint met testen en dan dus net zo lang test totdat je een lachend gezichtje hebt hahahaha 2 keer per dag heeft geen zin hoor! en dan ben je er ook veel te veel mee bezig denk ik.   ik test altijd zo: ik ga slapen om 23.00 ongeveer. dan word ik om 4 uur wakker en ga ik plassen. vervolgens drink ik 2 glazen water achter elkaar en nadat ik wakker word doe ik de test. heb je toch ochtendurine maar wel van de nieuwe dag snappie?? dat doe ik maar 3 dagen hoor!!! ik kan namelijk goed aan mijn slijm zien wanneer ik ongeveer mijn eitje heb...nu heb ik vorige week zondag idd mijn ei gehad nu maar afwachten..kan der goed tegen gelukkig en blijf lekker bezig! dikke kus en succes weer he hahahaha   liefs

hoiiiiiiiiiiiiiiiii hahahhaha die is goed van mij he ik dacht echt dat je met twee testen twee keer per dag bedoelde hihihihi sorry en nou snap ik wel wat je bedoelt en ik wil er idd ook niet teveel mee bezig zijn maar ja dat gaat automatisch hoorde net van mijn buurvrouw die nu 15 weken zwanger is dat de overbuurvrouw ook zwanger is en nog twee andere vrouwen in de straat wat ook net zwanger zijn ik moest echt ff slikken maar ja niks aan  te doen he we gaan gewoon vrolijk verder en hopelijk heb ik een dezer dagen mijn ei!!!!!!!!!!!!!!! doei en tot snel xxxxxxxxxxxxx miranda

Terug
Bovenaan