hopelijk gaat nu goed

Goedemiddag,
ik ben nu 6 en half week zwanger teminsten volgens de telling.
Nu heb ik al 4 miskramen gehad hoop dat nu echt goed gaat ik ben er de hele dag mee bezig echt erg! maar normale reactie.
Nu moet ik as maandag na ziekenhuis want ze willen me nu zo vroeg mogelijk in de gaten houden hoe het loopt.
Ik ben echt wel bang dat er nog niet veel nieuws te vertellen is ik ben dan volgens telling 7 weken en 2 dagen.
Of dat we al iets kunnen zien of horen.
Hoop echt van wel want als nog een keer misgaat zal ik het heel moeilijk gaan krijgen want op 2 jaar 5 miskramen kan ik niet aan denk ik ondanks mijn vriend echt heel lief en begripzaam voor me is.
groetjes naomie
 
Hoi Naomie,

Ik mocht deze keer ook vroeg bij de gyn komen, we zagen het vruchtzakje op de juiste plek zitten,maar geen vruchtje(in ieder geval niet duidelijk, dat was met ong 6.5 wkn(uit de meting kwam dat ik 5.5 wkn zou zijn), ik zat in de piepzak omdat ik dacht dat het weer misging, maar op de volgende echo bleek alles op de juiste plek te zitten we zagen het hartje kloppen en het was net zo oud als het moest zijn, hele vreemde gewaarwording. Nu ben ik alweer 10.3wkn.

Ik denk dat je er vanuit mag gaan met ruim 7 wkn en inwendige echo, in ieder geval ´t hartje te kunnen zien en geloof me dat is heel geruststellend.

Jeanette
 
hoi jeanette
Hoop echt dat we hetzelfde mee maken en dat we iets moois kunnen zien weet zeker dat mijn vriend en ik in tranen uitbasten.Maar ja dan is nog vroeg en spannend.Ik laat maar op ons afkomen en paar dagen na dat we naar ziekenhuis moeten gaan we op vakentie ik hoop dat het een mooie vakentie wordt en niet dat we dus slecht
nieuws krijgen!
wens je heelveel succes in je verdere zwangerschap.
Bedankt voor je reactie
Gea ook ontzettend bedankt

veel liefs Cindy
 
Terug
Bovenaan