hopelijk gauw weer terug

Hallo allemaal,
Even ben ik hier geweest en toen naar he sept. forum en naar het zw. forum.
Helaas heb ik vorige wk. een mk gehad (op 14 dec. ook al)Ik heb geen flauw idee wanneer ik weer ongi moet worden,want ik vloei nog van de mk.
Hopelijk mag ik hier snel weer terug zijn.
groetjes Hester

Hallo Hester,
Wat is dat wat he dat sommigen 2x een miskraam moeten meemaken, en bij anderen gaat het in onze ogen dan altijd in 1 keer goed. Nou maar snel je eerste ongi en dan maar gauw weer oefenen om zwanger te raken.
Sterkte de komende weken en succes voor de toekomst. Ik heb zelf nu ook 2 gehad, zullen we voor 3 x is scheepsrecht gaan!!!!
Liefs van Biate.

Hé bah, wat naar twee keer een miskraam. Ik hoop dat het je de volgende keer wel mag lukken. Ik heb er zelf ook 1 gehad. Dat is nu twee weken geleden. Veel sterkte met het verwerken van dit verdriet.
Liefs kaatje

Jeetje meis wat een pech heb jij zeg! Ik hoop dat het je ondanks deze ellende toch snel weer mag lukken om zwanger te worden en het dan allemaal perfect verloopt!

Liefs inge

Ze zeggen altijd dat je lichaam een reden heeft gehad om een mk op gang te brengen, maar het is zo moeilijk om te accepteren!!! Zeker als het 2 keer gebeurd. Ik wens je veel sterkte meid. Rustig aan en denk goed aan jezelf, dus neem alle tijd om het te verwerken, want het is niet niks 2 keer zo snel achter alkaar een mk.
Liefs, Sylvia

Hoi Sylvia,

Meid wat moet dit verschrikkelijk moeilijk voor je zijn om dit voor de tweede keer mee te maken. Ik wordt er altijd verdrietig van als ik lees dat iemand een miskraam heeft gehad, omdat je zo goed weet hoe erg dat is. Ik wil je heel veel sterkte toewensen en succes voor de toekomst. Blijf erin geloven ook al valt dat niet altijd mee.

Liefs Renske

Jeetje weer zo'n pechvogel.

Wat een ellende is dit nu weer. Ik weet wat je doormaakt en dat is belist geen kattepis!!!

Twee keer dit verdriet en dan gaan er allemaal spookverhalen door je hoofd. Helaas heb ik het 3x mee moeten maken waarvan 2x gecuretteerd (10 en 12wk) en een keer heel pril met 5wk. Dus als je hulp nodig bent wij zijn er voor je.

Sterkte.

Liefs Bibi

Terug
Bovenaan