Hopelijk helpt deze tip meer mensen om zwanger te raken !

Hoi Meiden,

Het is al lang geleden dat ik hier op dit forum was.
Mijn man en ik hebben 4 keer geprobeerd om zwanger te raken middels IUI. De reden hiervoor bij ons was dat het aantal zaadjes plus de snelheid/kwaliteit minimaal was.
Alle 4 de keren mislukte de pogingen en we besloten even een time-out te nemen om geestelijk en lichamelijk even bij te tanken. Daarbij stond onze vakantie voor de deur en daar wilde we echt van gaan genieten.
Ondertussen zochten we ons suf op internet en alles wat je lees wat schijnt te helpen grijp je met twee handen aan.
Zo kochten we via internet; Proxeed: dit zijn zakjes poeder die de kwaliteit plus aantal van het zaad schijnt te verhogen. Niet goedkoop, maar goed we hebben het gekocht.
Daarbij las is dat Lycopeen ( zit ook in tomaten en meloen ) ook goed is. Dus lycopeentabeletten gekocht bij het kruidvat en meteen maar vistabletten en multivit. voor de man meegenomen; dit laatste schijnt ook te helpen.
Voor mezelf had ik foliumzuur gepakt met vitaminen erin.
Gelukkig was het zomer en dan smaken de meloenen en tomaten des te lekkerder........
We waren echt eens benieuwd of de zaaduitslag was veranderd zodra we weer gingen starten.
De eerste maand pauze hebben we te laat geklust; ik had echt ff geen zin. Viel me zwaar dat we waren gestopt. Maar na een paar weken voelde en merkte ik de rust en dat deed me heel erg goed.
De volgende maand hebben we veel plezier beleefd met klussen.
Twee weken later werden we zeer zeer zeer aangenaam verast ! Ik bleek zwanger te zijn; twee dagen voor mijn verjaardag. Het mooiste kado ooit.
We konden het niet geloven dat het echt zo zou zijn maar met de 6 weken echo zagen we dat alles goed was; we waren toch echt zwanger !
Inmiddels ben ik 17 weken zwanger en alles gaat prima.
De arts spreekt van een wonder.
Of al onze inspanningen hebben geholpen............dat zullen we nooit weten.

Waarom schrijf ik jullie dit alles ? Ten eerst om jullie misschien een tip te geven.....wie weet helpt het bij meer mensen en ten tweede om jullie heel erg veel steun, kracht, doorzettingsvermogen en moed te wensen en hopelijk een klein beetje hoopje te geven.

Voor jullie allemaal een dikke knuffel en ik hoop oprecht dat ook jullie snel zwanger mogen zijn van een mooi wondertje !!

Liefs, Sylvia

Hoi Sylvia,

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Lief dat je ons allemaal wat moed inspreekt, kunnen we hier wel gebruiken he. Ik ben er van overtuigd (na zo'n twintig rondes nog niet zwanger te zijn) dat er zo enorm veel factoren meespelen voor een geslaagde zwangerschap, dat het waarschijnlijk nooit helemaal duidelijk is hoe of wat nou de gouden formule is. Maar geniet er lekker van en hopelijk volg ik je ooit nog eens.

Liefs Gwen

Terug
Bovenaan