Hopelijk houdt ik het droog.

A

Anoniem

Guest
Gisteren op controle geweest bij gyn. Ben nu 37.4dgn. Het kindje is niet ingedaald, op zich niet zo erg, behalve als de vliezen eerst breken. Volgens gyn moet ik dan blijven zitten waar ik zit en bellen om naar het ziekenhuis te gaan. Zei heel uitdrukkelijk en geen trappen meer lopen of nog wat doen. Bij mijn vorige bevalling hebben ze me de vliezen gebroken alvorens ik mocht persen, hopelijk houdt ik het nu ook droog. Vond het heerlijk om nog wat in huis te rommelen en laatste klusjes te doen. De tijd gaat dan ook veel sneller om. Volgens de gyn begint maar bij 10% van de bavallingen met gebroken vliezen. Please, laat me bij de overige 90 horen. Ben sávonds en s'nachts vaak alleen, mannetje werk in continudienst. Hopelijk gebeurd het als hij thuis is, om Lotte nog weg te brengen, en mijn laatste orders   Uit te voeren.

We wachten maar af, zit verder niets op! Nog even genieten.

groetjes Susan.

Hoi, hoi,

Ik zit juist bij elk "nattigheidje" te bedenken dat het begonnen is. Mijn eerste bevalling begon namelijk met dat de vliezen braken. Hoor dus blijkbaar bij die 10%.
Nou meid, hopelijk hoor jij bij de 90% en kan je rustig aan je dingetjes voorbereiden voordat het "echte" werk begint.

Mams79
37 wkn en 2dgn

Terug
Bovenaan