Hopelijk raak

A

Anoniem

Guest
Ik kwam gisteren op deze site terecht en vond het wel heel leuk om jullie vragen/reacties te zien. Nu kun je tenminste ergens je vragen kwijt!
Wij zijn al even bezig maar pas een 1/2 jaar serieus. Wist niet dat het allemaal zo spits komt.Natuurlijk niet bij iedereen..
Nou ik hoop op een  gezellige en informatieve periode hier op dit forum!
Groetjes!

Welkom! Ik ben sinds 2 dagen hier online, erg verslaven maar super leuk hoor om steun te krijgen van lotgenoten!!!

Heel veel succes.

liefs sam
ronde 7 eerste kindje

Goeiemiddag!
Ik heb zo het één en ander door zitten lezen en ik zal wel heel dom overkomen maar wat is NOD precies?  Ik ben niet zo van de afkortingen, moet het nog leren.. haha.

Ik weet het ook nog niet zolang hoor, alles moet je leren toch!!

Niet Ongesteld Dag

Dus eerste dag overtijd dag...

Doeidoei

Welkom...

Niet Ongesteldheids Dag!!! = NOD. De dag die we allemaal vrezen hier en die we dus in stilte voorbij willen laten gaan. Zonder, rode duivels, puntmutsen, ongi, maanstonden etc. etc. (nog meer vakjargon op deze site).
Inderdaad heel leuk om hier info. te halen. We kunnen best serieus zijn met elkaar maar ook de nodige humor helpt ons hier tijdens de dipjes, neurotische aanvallen etc.
Veel plezier hier!! En dat het bij jullie maar gauw raak mag zijn. (bij mij ook natuurlijk!!!)

Groetjes Ineke

Hee hallo!!

Ik ben wondernetje, 21 jaar en in ronde 7 voor ons eerste kindje. Ik ben hier ook nog niet zo heel lang, een paar weken, maar ik kan je zeggen dat het heeeeel gezellig is. Je vergeet hier een beetje je eigen zorgen en kan nog eens lekker lachen. Ook voor advies is dit perfect. Je lanceert een vraag en krijgt meestal een stuk of zes antwoorden.

Echt een uitvinding dus

Ik zal je vast nog wel vaker zien hier, liefs wondernetje

Ha Suuske, welkom.
Ik zit hier ook nog maar een paar weken en ik ben nu al verslaafd.
Tis ook wel errug spannend want er is altijd wel iemand hier die ongesteld moet worden of gaat testen enz.
Hoop voor jou dat je hier niet te lang hoeft rond te dwalen en dat je snel zwanger bent.

Groetjes,

TeHa, 34 jaar, 2e ronde, 2e kindje

Terug
Bovenaan