Hopelijk zwanger?!

Sjennie

New member
Hallo allemaal, ik ben ruim 8 maanden gestopt met de pil. Ben nu 10 dagen overtijd waarvan 2x negatieve test!

In die 10 dagen last van mijn buik maar dit ging na een paar dagen over. Ik las dat het weleens zou kunnen dat je je menstruatie over slaat.

vanochtend werd ik wakker met pijn in mijn maag en ontzettend misselijk. Ik ben eerder naar huis gegaan van m'n werk en naar de huisarts geweest. Zij zegt dat het misschien toch een zwangerschap kan zijn. Ik heb medicijnen gekregen tegen de misselijkheid. Voor de rest heb ik buikkrampen, vermoeid, weinig eetlust en lig ik de hele dag op de bank.

Morgen ga ik testen, ik ben zo zenuwachtig!!

Herkend iemand dit??

xxx

 
<p style="text-align: left;">Je kan helaas niets anders doen dan afwachten tot je gaat testen morgen ochtend en eventueel toch weer contact opnemen met je huisarts, die kan ook een test voor je uitvoeren!</p>
 
Hoi iedereen,

Ik heb me ook maar even aangemeld om de spanning van elke maand te delen. Ik ben 40 jaar en in januari 2016 gestopt met de pil. Wij gaan voor ons eerste kindje. Helaas afgelopen jaar twee miskramen gehad en nu is het al een tijdje "stil". Wij hebben inmiddels advies ingewonnen bij een kliniek en moest deze maand temperaturen en bloed prikken. De eerste uitslagen zijn binnen en positief. Oftewel we blijven gewoon "klussen" :). Mijn NOD is 12 januari, maar maandag 9 januari hebben we weer een afspraak in de kliniek om de uitslagen door te nemen. Misschien kunnen ze al iets zien. Het blijft spannend.....
 
Ja getest, helaas negatief! Volgens de arts sla ik deze maand mijn ongesteldheid over. Ik vind het zo vreemd dat ik wel allerlei symptoom heb.... je leest zoveel op internet!

Jeetje spannend hoor, hopelijk ben je gauw zwanger!
 
Terug
Bovenaan