Hopeloos

A

Anoniem

Guest
Hallo daar,

Ik ben blij dat ik eindelijk een site gevonden heb waar ik lotgenoten heb.
Ook ik ben al ruim een jaar bezig om zwanger te worden.......helaas. Ik wist niet dat ik zo verdrietig kon zijn van het niet zwanger worden.
Ik heb wegens ernstige klachten een jaar lang veel medicijnen geslikt. Iemand zij tegen mij dat dit van invloed kan zijn..
Heeft iemand hier toevallig ervaring mee.....

Hoi
Welkom!!

Het ligt eraan welke medicijnen dit zijn. En er zijn hier heel veel meiden die al lang bezig zijn en daar kun je ongetwijfeld veel troost bij halen!! (ik ben nu ook een jaar bezig)

sterkte!

groetjes Costa

Hoi Costa,

Ik heb met name diazepam en morfine geslikt. Ik baal echt zo ontzettend. Wat ik moet leren is geduld hebben. Ik leef echt in sprookjesland. Ik dacht dat bij het stoppen meteen een zwangerschap zou volgen net als bij mijn vriendinnen. Ik wil denk ik iets te graag.
Ik hoop wel dat ik niet nog jaren moet wachten...
Jij ook heeel veeel succes!!!

Kan iemand mij vertellen wat het 1e dag van een cyclus is. Ik twijfel tussen de eerste dag en tweede dag van je ongi...
Ennuh klopt het dat we tussen de 9e en de 15 dag onze piekperiode hebben???

Hoi

Ik weet niet wat morfine voor invloed heeft maar daar weet je huisarts vast wel antwoord op. Daar is hij tenslotte voor toch? Diazepam is anti depressiva? Dat heeft voor zover ik weet geen invloed. Je hebt een fout beeld gekregen van zwanger worden door je vriendinnen. Jammer want er staat namelijk een half jaar tot een jaar voor om zwanger te worden. Je vriendinnnen hebben gewoon heel veel mazzel gehad!!!
Ze zeggen dat gezond eten, bewegen, niet roken en drinken een goede invloed op je lichaam heeft als je zwanger wilt worden. Overgewicht schijnt averechts te werken omdat je na een bepaald gewicht mannelijke hormonen aanmaakt. Maar er is op internet veel te vinden en dat zal je ook gaan doen net als alle anderen en zo wordt je met de tijd steeds wijzer wat zwanger worden betreft. Je lichaam zal je ook behoorlijk in de maling gaan nemen. Zo denk je dan zwanger te zijn en wordt je ineens ongesteld. Je vruchtbaarste dag kun je uitrekenen op www.babybrabbel.nl. Daar staat in de linkerkolom van alles waar je dus ook je vruchtbare dage kan uitrekenen! Maar kom op meid, ook jij mag ooit een baby in je armen houden!!!

groetjes Costa

hoi lotgenootje,ik snap je bezorgdheid,ja een jaar is lang ik weet het soms is het net of het niet voor je is bestemd om ook een kindje te mogen hebben net als een ander die er maar aan hoef te ruiken en gelijk zwanger zijn en het lijk wel of iedereen in je omgeving zomaar zwanger wordt. maar helaas kan ik je niet vertellen of het door de medicijnen komt die je in het verleden heb geslikt je zou het even het beste aan je dokter kunnen vragen hopelijk kan hij/zij je wel op weg helpen.zelf zijn we al ruim 20 rodes verder na een miskraam en ook nog steeds niet zwanger dit is ook om leip van te worden.ben nu bezig met onze eerste iui behandeling en moet wachten tot 25 juli of het raak is hoop het wel,nou meis schrijf maar zo veel als je wil aan ons allemaal er is altijd wel iemand die je antwoord geef hoor.een dikke knuf van pepe en blijf zeker voor je duimen net zo als we voor iedereen hier doen.doei,doei.en laat je koppie niet hangen hoor.doei,doei. pepe.

Hoi PP,

Dank voor je zeer lieve mail. Zo heb ik nog een beetje hoop en steun.
Ik ben alleen de laatste tijd heel erg emotioneel. Maar ik blijf er in geloven en door zulke mailtjes als de jouwe te lezen ga ik het zeker redden.

Ook jij,,, zet 'm op he..

Groet,

ANU

Terug
Bovenaan