hopeloos

oh wat hopeloos zeg, op een of andere manier is er gister iets in me nek geschoten en bij elke verkeerde draai, snel bukken of draaien in bed gaat de hele wereld draaien daar word je echt gek van..
hou me maar sjakies. zou eigenlijk vanmorgen met mijn dochter naar kinderboerderij gaa met school. denk dat kmaar niet ga, rijden dan nog met een auto vol kinderen, zie knu niet echt zitten. hoop dat het gauw wegtrek

Hoi, leg wat warms om je nek. Je hebt ook van die lekkere warmte creme (even de bijsluiter lezen of je het wel wag hebben nu)
Ik vind dat altijd wel even prettig.
Anders even laten masseren, dan trekt het misschien snel weg

sterkte

x yvonne

Ik raad je juist geen creme aan. Dat kan het soms alleen maar erger maken (nare ervaring mee haha)

Heb je een kersenpitten kussen? Probeer je nek in ieder geval warm te houden. Als die stijf gaat worden dan doet het nog meer pijn. :( das wel minder dat je nu niet mee kan.

Liefs

slechte ervaring met creme??? ben benieuwd

hier regelmatig wat verkeerd zitten, labiele gewrichten wat inhoudt dat AL mijn gewrichten speling hebben en dus halve mm of hele mm uit de kom kunnen zonder problemen. Alles blijft op zijn plek zitten door mijn spieren, die werken dus harder dan bij een ander persoon.
Maar het kan wel heel makkelijk uit de kom en is ook pijnlijk, arm op rug drukken dan verga ik van de pijn, terwijl anderen datt makkelijk kunnen hebben.
(bottenkraker is bij mij ideaal, ff alles op de plek zetten, wou dat ik er eentje 24/7 bij me had)

Bij mij werkt vooral masseren, beetje ronddraaien en drukken combi is het beste, dan kan het op de plek terug schieten en is de pijn al stuk minder.
zolang het irritant pijn doet zit er iets nog niet goed.
omdat er veel spieren/pezen en zenuwen rond de wervelkolom zitten kan er vaak net iets scheef zitten

Daarom is het bij mij ook zo belangrijk om spieren soepel en warm te houden en sterk.

zoek een slachtoffer en laat die ff masseren en drukken en dan warmtekussen erop?

BEWEGEN, blijven bewegen met die nek..... Rustige draaiende bewegingen....
Dat is het allerbeste. En lekker een dikke sjaal om doen....
Succes.
En anders even langs de huisarts of fysio....

Bij mij heeft iemand een x zo een creme erop gedaan. Waardoor ik een hele erge ontsteking kreeg:( dus op die creme ben ik niet zo gek. Het was geen allergische reactie.

En zo een bottenkraker zou ik ook wel elke dag kunnen gebruiken haha !!

Terug
Bovenaan