Hopen dat erover schrijven helpt!

A

Anoniem

Guest
Hoi ik ben Jytte 23 jaar.
Ben nu ongeveer bezig met de 5e mnd proberen, maar zonder resultaat.
Begin nu wel bang te worden ik merk dat het thuis er niet vrolijker op word.
M,n vriend voelt t elke maand weer als een verplichting, heeft iemand anders z,n vriend/man dat nou ook?
Hij kan het af en toe niet meer opbrengen terwijl ik dan net rond de periode van m,n eiersprong zit, dan baal ik echt!
Probeer m,n gedachten er af en toe vanaf te zetten maar wil niet echt lukken.
Heb 10 jaar lang de pil geslikt en m,n huisarts zegt dat het wel tijd nodig heeft voor ik een regelmaat heb maar ik kan niet wachten!

Hoi,
Tja, ik ken het probleem. Maar mijn man heeft wel altijd zin! Alleen vind ik het soms lastig om het "klussen" spontaan te houden. We hebben er echt wel lol in maar ik merk aan meelf dat ik het lastig vind om op commando zin te krijgen. Tot nu toe is het altijd goed gegaan maar ik merk dat de trucendoos langzaam leeg raakt. Dus als er nog iemand tips heeft, ik hou me aanbevolen!

Groetjes!

Voor ons was het dit keer ronde 7 en ik merkte dat we soms echt gericht aan het klussen waren en dat is een ding die wij niet wouden. Dus we hebben lekker gevreeen wanneer we zin hadden. Toen een ovulatie test aangeschaft en dat geeft toch rust. Normaal zou ik mijn ei moeten hebben en dan denk je nou we moeten vanavond nog maar even. Verjaardag, laat op bed, moe je kent het wel. Dus ik 's ochtends een ovulatie test doen en zag dat hij nog negatief was dus dan hoeft het niet zo nodig. Na een paar dagen was hij wel positief en dan weet je dat je ei er binnen 12-36uur aan zit te komen. En dan is het klussen ook een stuk spannender. We hebben het deze maand voor het eerst gebruikt en ik moet zeggen dat het wel rustgevender is. Je hebt niet het gevoel en tweestrijd met je zelf als je eens een keer geen zin hebt, maar stel je nou eens voor dat je ei dan net komt. Dus koop een ovulatie test (cleur blue) en laat je sexleven niet verpesten. En wie weet volgen jullie mij snel naar het mei forum.

Succes Dames ik hoop dat jullie hier wat aan hebben.

Liefs Bibi 4wk.

Hoi,
Na mijn miskraam merk ik van mezelf dat ik er meer mee bezig ben om weer zwanger te raken dan daarvoor, maar dit zal altijd onbewust zo blijven gaan.Mijn vriend en ik hebben het er niet steeds over van nu gaan we een kindje maken, dus dan gaat het ook wat spontaner allemaal.Tuurlijk denken we eraan, maar we proberen zoveel mogelijk te genieten van het vrijen en we hebben zoiets van we zien het wel.Dit werkt bij ons goed.Ik kan me voorstellen dat er meiden zijn die hier anders mee omgaan.Ik ben vorige week weer na mijn miskraam ongesteld geworden, dus ik ben erg benieuwd hoe het verdere verloop zal zijn met zwanger worden.Jij heel veel succes.
Liefs Angela

hoi,
Mijn man kreeg na 9 maanden steeds meer moeite om het verplicht te doen om de dag en soms lukte het gewoon niet. Afgelopen maand hebben we een ovulatietest gekocht en dat geeft veel rust. We zijn nu bijna 11 jaar samen en 11 maanden bezig om zwanger te raken en dan raken alle trucjes wel eens op. En we hebben ook een leuk filmpje gekocht, werkt ook zeer stimulerend!!
Succes!!

Terug
Bovenaan