hopen dat het nu eens goed gaat na .....

he he eindelijk ik ben weer eens zwanger na lang wachten, wij zijn nu ongeveer 8 jaar bezig met kinderen, gelukkig hebben wij 1 hele leuke knul van 4 jaar. Na mijn zoon heb ik 3 miskramen gehad voor hem 1 miskraam, dus nu hebben we dat laten onderzoeken en wat blijkt ik heb een chromosoom afwijking waardoor er   herhaaldelijke miskramen kunnen ontstaan. Nu ben ik weer zwanger ongeveer 7 weken ik durf alleen niet een echo afspraak te maken, bang dat ze zeggen dat het niet meer leeft, ik zit vol spanning zo. En toch hoop ik mar weer het goede. Dus dames duim voor mij dat het goed zal gaan deze keer.

Ik zal ook voor jullie duimen.

tot horens allemaal.

heel herkenbaar...ook ik heb 3 mk's gehad, 1 voor mijn zoontje en 2 erna...en nu dus ook weer zwanger en tja ook weer hopen dat het deze keer wel goed blijft gaan...ook ik durfde de VK niet te bellen voor een afspraak maar aangezien ik al erg gegroeid ben, denk ik dat het nu mischien wel oke is. Dus morgen naar de VK en ik krijg dan al heel snel een echo wegens mijn verleden. Hopelijk krijg jij ook snel een echo, dan heb je iets meer rust he. Wens je heel veel succes en duim voor je dat het goed is hoor!

liefs sweety

Terug
Bovenaan